Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vuurwerk Gebro maarsen/breukelen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Damn, helemaal in de stress lol. Ik kan natuurlijk niks bewijzen. Bellen schoot niet op, ik vroeg naar de baas, maar die had het te druk. Ik moest maar naar de winkel komen. Zucht. Ik ga waarschijnlijk weer wel een vroege bestelling doen, hoop maar dat ze beseffen dat ik natuurlijk niet de boel ga flessen voor een paar tientjes.
    Laatst aangepast door Pyrohond; 30 December 2016, 19:18.

    Comment


      #32
      Kom er al vele jaren.
      Was ontzettend druk zowel gisteren als vandaag, mooi om te zien!

      Maar pfoee wat een chaos, alles leek door elkaar te lopen.
      Kwam thuis verkeerde pot in de tas, die verstopt zat in een tas in de tas, op zich geen ramp wel jammer maar goed.

      Voor de rest was alles er wat ik besteld had. Ben er volgend jaar gewoon weer natuurlijk.

      Comment


        #33
        was hier voor het eerst geweest dit jaar. was dik een uur eerder dan gepland maar zonder problemen mijn bestelling meegekregen en vriendelijk geholpen! helaas wel wat vervangers ondanks de vroege bestelling maar gelijkwaardige producten terug gekregen zoniet beter!

        Comment


          #34
          Had ook 3x die grote fontein waar je zogenaamd de saturnus bijkreeg. Dat potje was een bijzonder slap aftreksel van wat je zou krijgen. Blegh. Op mijn mail is nog niet gereageerd en heb sterk de indruk dat dit ook niet meer gaat gebeuren. Mocht dat zo zijn ben ik wel klaar met deze winkel. Van mijn vroege bestelling was een derde niet compleet of vervangen. Beetje vreemd als alles van de site word gehaald zodra het uitverkocht is.

          Comment


            #35
            Nou, een wat late reactie van hun kant, maar ook wel begrijpelijk met de drukke dagen. Ik ben wat dit soort dingen betreft altijd een beetje achterdochtig. Wellicht zoals de waard is vertrouwt die zijn gasten, want als er meer bij zit zeg ik er ook niks van. Op freakpyromaniacs kreeg Baron een extra IG bij tijdens de HOAKAN perikelen. Daar had ik dus NOOIT iets van gezegd. Wellicht een les en voorbeeld om gewoon eerlijk te zijn, wat dit soort dingen (enkel vuurwerk dus als ik voor mezelf spreek) betreft dus. Bij een normale winkel zeg ik het gewoon, maar wellicht omdat men wellicht denkt dat de verkoper die potjes voor een prikkie inkoopt en dat wij toch al genaaid worden wat vuurwerkprijzen betreft.

            Anyway. Die paar tientjes worden weer overgemaakt.

            Comment


              #36
              30% korting hier nu

              Comment


                #37
                Gisteren reden wij er langs, toch even naar binnen om de sfeer te proeven, krijg zat mails van deze winkel en dat ziet er vaak goed uit.
                Helaas vond ik de winkel minder dan verwacht, collectie is wel prima, maar het was rustig, personeel spreekt je niet aan en stond gewoon stil achter de balie te wachten of we iets zouden gaan doen. Althans, zo ervaarden wij het.

                Collectie en prijzen door het jaar heen zijn prima, stunten genoeg, maar in de losse verkoop ben ik minder enthousiast. Kwam van de concurrent Vechtweelde even verderop, daar was het heel anders; druk, veel klanten die weg gingen met tassen vol vuurwerk en lekker een oliebolletje erbij terwijl je wordt geholpen bij je keuze. Kan zijn dat het daardoor nog iets minder leek, verschil was groot.

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20171229_134914.jpg
Vertoningen:1
Grootte:541,9 KB
ID:	1565180

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	MVIMG_20171229_134943.jpg
Vertoningen:1
Grootte:566,1 KB
ID:	1565181

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20171229_134947.jpg
Vertoningen:1
Grootte:632,4 KB
ID:	1565182

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20171229_135023.jpg
Vertoningen:1
Grootte:585,9 KB
ID:	1565183
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #38
                  Het is bij ons traditie om elk jaar een nieuwe winkel mee te nemen in ons rondje op de eerste verkoopdag. Vandaag was Gebro "aan de beurt". Fijne gezellige winkel, vriendelijk personeel en de bestelling was helemaal in orde. Aanrader wat ons betreft.

                  Comment


                    #39
                    Bestelling weer compleet, snel geholpen en in 15 minuten weer buiten.

                    Comment


                      #40
                      Was om 16:30 uur in Breukelen. Knusse zaak, stond binnen 5 minuten buiten met de Fiesta. Ziet er goed uit voor 4 tientjes! Nu de uitwerking nog.

                      Comment


                        #41
                        Webshop vandaag gesloten waarom???

                        Gebro fijne zaak sinds 2016 komt ik er al sinds dien bestel ik er graag!!
                        Super acties altijd effe praatje houden
                        En altijd super goed vuurwerk tot 30december dan he.
                        alleen maar vandaag dikke pech die topppers pijlen wil ik nog keer bestellen mja hopelijk weer snel open
                        don't worry im fireworks crazy!!!

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door pyrostar88 Bekijk bericht
                          Webshop vandaag gesloten waarom???

                          Gebro fijne zaak sinds 2016 komt ik er al sinds dien bestel ik er graag!!
                          Super acties altijd effe praatje houden
                          En altijd super goed vuurwerk tot 30december dan he.
                          alleen maar vandaag dikke pech die topppers pijlen wil ik nog keer bestellen mja hopelijk weer snel open
                          Zijn open hoor https://gebrovuurwerk.nl/

                          Comment


                            #43
                            Medio oktober gaan ze weer beginnen. Zijn nu de site aan het inrichten. Gaan dit jaar ook mania verkopen.
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              #44
                              man wat is het irritant dat de minimum bestelbedrag elke keer 40 euro bedraagt.
                              Veels te hoog, snap niet waarom ze dat doen. (ik snap dat het meer oplevert maar je jaagt ook klanten weg door elke x hoge minimum)

                              verlaag het naar 25 of dergelijke. maakt het een stuk makkelijker om iets te bestellen.
                              loop er erg vervelend tegenaan

                              Comment


                                #45
                                Even een hele dikke duimpie omhoog voor gebro vuurwerk.nl
                                Ik ben reeds net terug van mijn wederom dikke bestelling deze mensen zouden een prijs moeten krijgen kwa goede oplossingen!
                                Ik ben weer SUPER! goed geholpen echt top winkel kwa vuurwerk jongens die niet moeilijk doen om 10euro meer.
                                En ja jammer van de pijlen haha maar ook daar hebben ze gewoon een oplossing voor.
                                JONGENS VAN GEBRO WEDEROM WEER BEDANKT VOOR DIT TOP SPUL.
                                don't worry im fireworks crazy!!!

                                Comment

                                Working...
                                X