Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boefje [Uitloop 2016]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Nieuwe beelden dankzij Freakpyromaniacs: http://www.freakpyromaniacs.com/movi...arijn_2008.wmv
    vuurwerkbieb

    Comment


      #17
      mensen vraagje
      is dit boeket ook of overdreven vergeleken met het filmpje?

      Comment


        #18
        hij viel me wat tegen: ik dacht dat Marijn zulke harde knallen had, maar deze pot iig niet. Zelfs zachter dan gemiddeld. Niet opvallend grote of gevulde boeketten. Wel heldere kleuren, en deze gaat natuurlijk lang door dus waar voor je geld. Maar ik had er meer van verwacht.

        Comment


          #19
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          straatfilmpje


          is deze de moeite waard om per 2/3 te schieten?

          Comment


            #20
            [Marijn] Boefje
            by Snakebite






            Comment


              #21
              Netto Kruitgewicht: 266 gram
              Het kruitgewicht is toch echt 366 gram, kan iemand dit even aanpassen?

              Heb begrepen dat deze naar 20 euro gaat i.p.v 19.

              Blijft naar mijn mening een super potje, zeker als je kijkt naar prijs/kwaliteit.
              FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

              Comment


                #22
                Hier is mijn film van deze cake, gefilmd tijdens de demo van Happy Copy te Den Haag, op 14 december:

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                Het zijn veel schoten, leuk gemengde boeketten, heldere kleuren en redelijke knallen voor weinig geld Geen regelrechte topper, maar wel een cake die voor de gemiddelde consument prima aan te raden is.
                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment


                  #23
                  Lekker langdurig blok, genoeg variatie en goede knallen. Dit jaar voor het eerst in mijn collectie. Dat was zeker niet de laatste keer.

                  Comment


                    #24
                    Ik had hem ook en vondt hem erg mooi, vooral de felle kleuren die van deze cake afkwamen.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                      [Marijn] Boefje
                      by Snakebite


                      http://www.vimeo.com/6642824
                      Grappig dat ik mijn filmpjes van 2 jaar terug op VWC terug zie. :P

                      Het is een erg leuke cake. Vlot tempo, gevarieerde boeketten (Dahlia's zijn erg mooi), lange duur (rond de 1 minuut) en een zeer milde prijs.
                      Die gast van die filmpjes...

                      Comment


                        #26
                        Nieuwe film - Boefje 2010
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                        Comment


                          #27
                          Mooie lange tijdsduur, lekker felle kleuren. Deze staat hier in de straat op 31 december!
                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            #28
                            Ik had deze afgelopen jaar en ik weet zeker dat hij er dit jaar ook bij zal zitten.
                            Deze cake gaat maar door. Hij heeft ook lekker wat variatie. De burst is niet knetterhard, maar ik ben voornamelijk van de kleurtjes en effecten. Ik moet zeggen dat ik hem in het echt er beter vond uitzien dan op het filmpje. (dat is wel eens anders)

                            Groet,

                            Mark
                            Neem eens een kijkje op mijn gaming website: [URL="http://www.online-flashgames.nl"]www.online-flashgames.nl[/URL]

                            Comment


                              #29
                              Demo Elementum FX 9 december 2010
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

                              Comment


                                #30
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                vuurwerkbieb

                                Comment

                                Working...
                                X