Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi Nederland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door florian96 Bekijk bericht
    Zijn dat wel categorie 1 tollen want als dat niet zo mag heb je er niks aan voor overdag
    Alle grondbloeme zijn cat 1

    Comment


      #17
      Ze worden 20 december al verkocht dus zal wel cat. 1 zijn.

      Comment


        #18
        Wauw , hier ga ik zeker een hoop van halen , Beetje een cat1 freak aan het worden haha xD

        --pyro99
        Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

        Comment


          #19
          Ik ga alles kopen, heb ik volgend jaar wat te doen zo rond de lente en zomer.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
            Heeft gewoon te maken met het feit dat vuurwerkwinkels gigantische winst willen maken. Snap alleen niet dat Lesli zijn producten zo goedkoop verkoopt aan de Aldi. Behoorlijke concurrentie en zou hier als vuurwerkwinkel niet blij mee zijn.
            Het is gissen, maar ik kan mij zo voorstellen dat Aldi een gigantisch verkoopkanaal is. Dus als Lesli het niet doet, geven ze een andere importeur de kans. Dan toch maar liever zelf

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
              Alle grondbloeme zijn cat 1
              Is het niet zo dat er verschillen in grondbloemen zitten? Ik heb een keer gehoort van een dealer dat de grondbloemen van Wolff niet het hele jaar door mochten en de grondbloemen van GBV weer wel.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Lucas Bekijk bericht
                Het is gissen, maar ik kan mij zo voorstellen dat Aldi een gigantisch verkoopkanaal is. Dus als Lesli het niet doet, geven ze een andere importeur de kans. Dan toch maar liever zelf
                Lijkt mij ook dat Aldi het als een bijzaak heeft en er dus niet van hoeft te leven en je hebt er geen bunker voor nodig bespaard allemaal geld

                Oorspronkelijk geplaatst door Timitraat Bekijk bericht
                Is het niet zo dat er verschillen in grondbloemen zitten? Ik heb een keer gehoort van een dealer dat de grondbloemen van Wolff niet het hele jaar door mochten en de grondbloemen van GBV weer wel.
                Kan me niet voorstellen dat er een verschil is.

                Comment


                  #23
                  Binnenkort even naar kijken

                  Comment


                    #24
                    zit hem ook wel in meer dingen. Lagere kwaliteits eisen die aldi stelt. Kans op een balletje die minder klapt. Of knetterlint die iets minder knettert is groter. Maar voor de prijs is het het risico dubbel en dwars waard.

                    Comment


                      #25
                      Zeker ff een pakje knetterballen halen en misschien ook wel een fontijn pakketje.

                      Comment


                        #26
                        gelijk heel die zaak leeghalen :P

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                          Lijkt mij ook dat Aldi het als een bijzaak heeft en er dus niet van hoeft te leven en je hebt er geen bunker voor nodig bespaard allemaal geld



                          Kan me niet voorstellen dat er een verschil is.
                          De grondtollen moeten wel met Cat 1 worden geclasifiseerd en zover ik weet is dit lang niet bij alle grondtollen het geval. Dus ik zelf ga ze waarschijnlijk bij de Aldi halen! Ik ben wel benieuwd hoe dit eigenlijk zit...

                          Comment


                            #28
                            :o ik denk dat ik de Aldi binnenkort maar eens ga leeghalen
                            wat een prijzen, wordt dus een 10-uur project met 250 crackling balls en 250 knetterlinten op snellont
                            Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

                            Comment


                              #29
                              Kreeg gister de folder, wou er net een topic over maken! Ik heb al veel cat. 1 maar dat maakt niet uit, de prijzen zijn zo goed ;)

                              Comment

                              Working...
                              X