Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Binkie [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Binkie [Uitloop]

    Artikelnummer: 060
    Artikelnaam: Binkie
    Netto Kruitgewicht: 6 gram
    Aantal Schoten: 1 sh
    Effectomschrijving: geeft enkel een knal , met extra kerninhoud voor de extra harde knal
    Stijghoogte: 20 meter
    Prijs: €3,95 per 6 stuks (2015)

    Meer informatie komt zo spoedig mogelijk.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 13:44.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Ziet er mooi uit maar doet me denken aan zo'n enkelshots mortiertje aleen deze stijgt hoger op

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
      Ziet er mooi uit maar doet me denken aan zo'n enkelshots mortiertje aleen deze stijgt hoger op
      Dit is inderdaad een enkelshots mortiertje zoals er vele zijn, deze heeft alleen iets meer burst lading voor zover wij weten.
      Once a pyro, always a pyro

      Comment


        #4
        Aan de effectomschrijving te zien is deze vergelijkbaar met de Green Dahlia van Star, en dat is een topper. Hopelijk deze ook!

        Comment


          #5
          Deze is te vergelijken met een Shock/Aftershock/Thunderking etc., een heel kleine single shot zoals we hem allemaal kennen. Enige verschil is, naar verluidt, dat deze harder gaan dan de andere versies, het heeft de maximale inhoud.
          Hoe het daadwerkelijk uit zal pakken, we zullen het mee gaan maken, maar van wat wij gehoord en gezien hebben op foto's, word dit letterlijk en figuurlijk een knaller onder de bekendere single shots.

          Comment


            #6
            Goede poeder of niet
            Laatst aangepast door Wienyboy; 10 November 2010, 01:04.
            =D

            2009:O

            nu al tegenmoet aan het gaan

            Comment


              #7
              Als ze echt zo veel harder gaan dan de ander singleshot mortietjes wil ik ze ook wel uitproberen dit jaar

              Waar ken je deze bestellen?

              Comment


                #8
                Ik heb hier reacties verwijderd aangezien die alleen sloegen op het privé-leven van leden welke in verband stonden met de naam, weinig toegevoegde waarde voor de overige lezers.

                Oorspronkelijk geplaatst door kalevera Bekijk bericht
                Als ze echt zo veel harder gaan dan de ander singleshot mortietjes wil ik ze ook wel uitproberen dit jaar

                Waar ken je deze bestellen?
                Houd dit topic in de gaten, daar worden de dealers bijgehouden.

                Comment


                  #9
                  Binkie

                  Binkie

                  Hoi
                  Zoals ik mij heb laten vertellen zit er 2 gram kruit meer in dan de thunderking.
                  bij ons te koop.

                  groetjes
                  bert

                  Comment


                    #10
                    Dat is dan het sier effect, wat in de burst lading mag maar maximaal 2 gram flash zitten, wat al een goede knal geeft

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door poziloc Bekijk bericht
                      Dat is dan het sier effect, wat in de burst lading mag maar maximaal 2 gram flash zitten, wat al een goede knal geeft
                      Of een halve gram burst, en 1.5 gram sier. Dat weet je natuurlijk nooit. Of het iets uitmaakt weet ik niet, ik ben zeer benieuwd of deze single shot daadwerkelijk harder zal knallen dan de huidige.
                      Wat ik wel weet, is dat de Belgische single shot 3.83 gram kruit bevatte, En deze had geen sier, dus ik schat zo dat er 2.5 gram kruit gebruikt wordt aan siereffect, 2 gram aan de knal, en de rest aan een mogelijke lichtkogel? liftcharge? Ik weet het niet.

                      Comment


                        #12
                        Het effect van deze single shot is enkel een thunder, die opstijgt met een groene tail.

                        Zeer interessant als je het mij vraagt, bij mij staat hij in iedergeval al op de bestellijst

                        De prijs is trouwens 2.75 voor 6 stuks geworden
                        Laatst aangepast door kruitsnuiver; 16 December 2007, 14:04.
                        Once a pyro, always a pyro

                        Comment


                          #13
                          Ik heb hem gisteren gezien bij de demo van bert lammers vuurwerk en moet zeggen dat hij behoorlijk hard knalt hij komt voor zo ver ik weet met de knal boven alle single shot´s mortiertjes uit. Leuk pluspunt is dat er een felle witte flits van afkomt
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
                            Ik heb hem gisteren gezien bij de demo van bert lammers vuurwerk en moet zeggen dat hij behoorlijk hard knalt hij komt voor zo ver ik weet met de knal boven alle single shot´s mortiertjes uit. Leuk pluspunt is dat er een felle witte flits van afkomt
                            Helemaal correct.
                            Leuke binnenkomer gisteren bij de demo.
                            Binkie werd als eerste afgeschoten. Hij overtreft alle verwachtingen.
                            Super harde knal, boeketje is inderdaad meer een flash, maar wat maakt het uit.
                            6 voor de prijs van 2,75. !!! Leuk om in de vooravond mee te stoeien.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                              ...
                              Super harde knal, boeketje is inderdaad meer een flash, maar wat maakt het uit.
                              ...
                              Bedoel je dat er wel een boeketje was, maar deze was mager, of was het echt slechts een knal(flits)?

                              Groetjes,
                              Cameo
                              -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                              Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                              Comment

                              Working...
                              X