Banner GBV-WECO - ExportVuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Jägerhorn 5.0

  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts

    Jägerhorn 5.0

    Artikelnummer: 2180
    Artikelnaam: Jägerhorn 5.0
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 5.000 gram
    Aantal schoten: ...
    Effectomschrijving: Speciaal voor u ingekocht. Deze professionele vuurwerkboxen uit de Swiss line zijn van de hoogste kwaliteit. Sommige effecten gaan zelfs tot 25 gram per tube.
    Kartoninhoud: 1/1
    Richtprijs: € 219,-
    O.a. te koop bij: www.devuurwerkwinkel.nl

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  3. #2
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Deze box ook mogen aanschouwen, maar dan wel in een vrij hoog tempo! Gewoon de cakes gefakkeld en er een dikke show van gemaakt. Een prima box met een flinke variatie aan effecten en ook een prima formaat boeket over het algemeen. Meer mensen ervaring met deze box?

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Berichten
    490
    Thanks
    86
    233 waarderingen in 142 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Deze box ook mogen aanschouwen, maar dan wel in een vrij hoog tempo! Gewoon de cakes gefakkeld en er een dikke show van gemaakt. Een prima box met een flinke variatie aan effecten en ook een prima formaat boeket over het algemeen. Meer mensen ervaring met deze box?

    Niks ten nadele van jou hoor Mike, Maar ik vind het zelfs op deze manier niks. Kun je nog veel beter karton big 19 erdoor jagen. Nog stuk goedkoper ook. En Dat geeft meer een show effect!

  5. #4
    VWC-Lid peterr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Berichten
    4.475
    Thanks
    80
    510 waarderingen in 166 posts
    Vorig jaar deze box gewonnen bij de plaatselijke vuurwerkwinkel.
    Erg mooie box met een snel tempo, maar de prijs is wel aan de hoge kant, voor dat geld zou ik hem zelf laten liggen.

  6. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 november 2006
    Berichten
    234
    Thanks
    60
    322 waarderingen in 82 posts
    Deze bak heb ik al besteld voor volgend jaar. Ik vind de effecten er niet speciaal uitzien maar ik wil gewoon eens een mega cakebox proberen in de vooravond. Misschien dom, maar ik vind de boxen van GBV er wel bruut uitzien en ik wil gewoon een keer de gok wagen.

    Uiteindelijk heb ik deze box voor een prijs kunnen kopen waarvoor ik nét de gok wel een keer wil nemen. (Hoewel ik verder vrijwel nooit GBV met mooie kortingen zie staan) De escape from hell van vuurwerkmania was in de freakactie ook goedkoop maar ik wil gewoon eens wat anders. Hopelijk gaat deze bak me positief verrassen en kan hij concurreren met de onder freaks populairdere grote bakken. En anders weet ik in ieder geval dat het niks is.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •