Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunder shock bulk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Hier in Utrecht 45 voor een bulkpack. Vind ik toch iets te veel. Verder nergens losse doosjes te krijgen voor zover ik weet.

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Pyrohond Bekijk bericht
      Hier in Utrecht 45 voor een bulkpack. Vind ik toch iets te veel. Verder nergens losse doosjes te krijgen voor zover ik weet.
      Bij Haanepen in Diepenheim (in Twente) verkoopt de bulkpack voor 49.99
      Gelukkig dat ik nog naar Apeldoorn moest, dus maar bij HMK besteld voor 24.99

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door htevents Bekijk bericht
        Bij Haanepen in Diepenheim (in Twente) verkoopt de bulkpack voor 49.99
        Gelukkig dat ik nog naar Apeldoorn moest, dus maar bij HMK besteld voor 24.99
        Kun je nagaan, ik vind het nu bij HMK al duur omdat ik 2 jaar geleden die bulkpack voor 15 euro bij ze haalde. Komt elk jaar 5euro bij

        Comment


          #64
          Ik haal ze bij Vesta voor 25
          Keep it legal!

          Comment


            #65
            €19,95 in Apeldoorn bij vuurwerktoppers

            Comment


              #66
              O.a. te koop bij Delfts Vuurwerk Paleis


              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door broodjekaas Bekijk bericht
                Ik haal ze bij Vesta voor 25
                Vesta is inderdaad een goede winkel, geen standaard vuurwerktoppers filiaal maar meer zelfstandig en een slagje goedkoper alhoewel dat dit jaar meevalt.
                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                Comment


                  #68
                  [QUOTE=Pyrohond;856437]Hier in Utrecht 45 voor een bulkpack. Vind ik toch iets te veel. Verder nergens losse doosjes te krijgen voor zover ik weet.[/QUOT

                  Erg duur idd wel losse doosjes voor €3,50 bij o.a. Primera Peters Amersfoort.

                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door recemonster Bekijk bericht
                    O.a. te koop bij Delfts Vuurwerk Paleis


                    Hey 2016 model

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                      €19,95 in Apeldoorn bij vuurwerktoppers
                      Waar dan in apeldoorn voor 19.95? Wand bij HMK kosten ze 25 en bij vuurwerkgigant 29.95

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
                        Waar dan in apeldoorn voor 19.95? Wand bij HMK kosten ze 25 en bij vuurwerkgigant 29.95
                        Sorry ik bedoel 29,95

                        Comment


                          #72
                          Hier in Leeuwarden waren zo ongeveer 25,- heb er nog 2 van besteld..
                          Ook een bulkpack van de smoke thunders had ik daar besteld, 72 st.
                          Eerder deze week in de Happy Hour waren die smoke thunders in de aanbieding voor 2.75 per 2 pakjes!
                          Dus daar nog 60 van besteld.
                          Dit jaar kan het nog mensen.. Inslaan die singelshots
                          Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                          Comment


                            #73
                            Zoals ik gister al zei, ik ben jaren uit het wereldje geweest.
                            @levensgenieter: zijn single shots straks ook verboden dan?

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door GovertNL Bekijk bericht
                              Zoals ik gister al zei, ik ben jaren uit het wereldje geweest.
                              @levensgenieter: zijn single shots straks ook verboden dan?
                              Nog niet, maar gezien de verboden van romeinse kaarsen babypijlen enz. Moet je niet gek opkijken als de single shot de volgende is....
                              Jeder Schuss ein Genuss

                              Comment


                                #75
                                Oke. Is er morgen ook nog op websites te bestellen of is dat na vandaag klaar?
                                Ben namelijk benieuwd welke mad Dogs ik krijg morgen. Als dat die 2016 versie is bestel ik maybe nog wel een bulk.

                                Comment

                                Working...
                                X