Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunder shock bulk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    De afwerking was inderdaad zeer slecht te noemen, maar de knal was echt geweldig hard! Geen effect, maar veel harder dan de gewone Thunder Shocks. Ook omgerekend €2 goedkoper dan de gewone.

    Comment


      #17
      niets op aan te merken bij mij, waren goed afgewerkt en knalden heerlijk. De hardste thunderkings die ik in tijden heb gehad. (Vergeleken op de 31e met de shockmania, flashing thunder xl, at silver/red, thunderking katan)
      Keep it legal!

      Comment


        #18
        dit jaar 5 euro duurder bij mij. Nu 20 euro helaas

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
          dit jaar 5 euro duurder bij mij. Nu 20 euro helaas

          Is €0.18/€0.19 per stuk vind ik nog mee vallen. Koop je weinig andere single shots voor

          Comment


            #20
            WTF, bij de dichtsbijzijnde dealer durven ze er 49,99 voor te vragen... Waar in ZHZ zijn ze goedkoper te krijgen?
            The 31st of December..

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
              WTF, bij de dichtsbijzijnde dealer durven ze er 49,99 voor te vragen... Waar in ZHZ zijn ze goedkoper te krijgen?
              Bij de Knalshop in Rotterdam. Daar zijn ze 25,- euro per bulkverpakking

              Comment


                #22
                Als ik het goed begrijp, zijn deze single shots dus 1 van de betere? Door de redelijke flash vulling en de stijghoogte ( ik begreep dat deze niet zo hee hoog gingen)?

                Normaal zaten de Binkie's altijd bij mij in de collectie maar die zijn een stuk duurder en schieten te hoog.. plus het feit dat ik deze bulk verpakking voor 25 euro kan krijgen!

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                  Als ik het goed begrijp, zijn deze single shots dus 1 van de betere? Door de redelijke flash vulling en de stijghoogte ( ik begreep dat deze niet zo hee hoog gingen)?

                  Normaal zaten de Binkie's altijd bij mij in de collectie maar die zijn een stuk duurder en schieten te hoog.. plus het feit dat ik deze bulk verpakking voor 25 euro kan krijgen!
                  Gaat niet zo hoog als de binkie maar wel hoger als katan en rubro bulk.

                  Comment


                    #24
                    Ze lijken harder te gaan omdat ze minder hoog gaan.

                    Comment


                      #25
                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151229_103303.jpg
Vertoningen:1
Grootte:152,0 KB
ID:	1556839Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151229_115744.jpg
Vertoningen:1
Grootte:115,4 KB
ID:	1556840Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151229_122644.jpg
Vertoningen:1
Grootte:100,1 KB
ID:	1556865

                      Thunder Shock Bulk 2015.
                      Laatst aangepast door AMDFX8350; 29 December 2015, 12:28.

                      Comment


                        #26
                        Ik heb er net een paar afgestoken, en ik moet zeggen dat er echt een enorme dreun van dat ding afkomt. Er ging serieus een autoalarm af, en ik dacht wauw! Kortom een dikke aanrader!

                        Comment


                          #27
                          Heb ook weer een bulk verpakking

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door AMDFX8350 Bekijk bericht
                            Ik heb er net een paar afgestoken, en ik moet zeggen dat er echt een enorme dreun van dat ding afkomt. Er ging serieus een autoalarm af, en ik dacht wauw! Kortom een dikke aanrader!
                            Heb ze ook maar om het nou een dreun te noemen vind wat overdreven

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                              Heb ze ook maar om het nou een dreun te noemen vind wat overdreven
                              Nouja laten we dan zeggen dat er wel een behoorlijke klap uit die dingen komen.

                              Comment


                                #30
                                Valt mij tegen dit jaar. Heb even vergeleken met vorig jaar. Toen knalde die een stuk harder. Die van vorig jaar gaf ook alleen maar een knal en dit jaar zitten er 4 groene sterren bij. Heel erg jammer

                                Comment

                                Working...
                                X