Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunder shock bulk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Dit jaar 30 euro...
    Keep it legal!

    Comment


      #92
      Ik heb hem gevonden voor nog geen 25

      Comment


        #93
        Kan 'm alleen krijgen voor 40+ :(

        Comment


          #94
          Dit jaar nog te krijgen voor 25 euro bij tuinwereld in Wilp. Ik sla ze denk ik over want voor 25 euro kan ik goedkopere shocks vinden die evengoed presteren

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
            Dit jaar nog te krijgen voor 25 euro bij tuinwereld in Wilp. Ik sla ze denk ik over want voor 25 euro kan ik goedkopere shocks vinden die evengoed presteren
            vertel?
            Keep it legal!

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door broodjekaas Bekijk bericht
              vertel?

              Comment


                #97
                weet iemand of deze verschillen in knal vergeleken met de 6 st. pakjes?

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door Semmie Bekijk bericht
                  weet iemand of deze verschillen in knal vergeleken met de 6 st. pakjes?
                  Precies t zelfde, alleen grotere verpakking



                  Edit: Heb ze in Vlaardingen ook voor 25 op de kop kunnen tikken
                  Laatst aangepast door broodjekaas; 29 December 2017, 18:36.
                  Keep it legal!

                  Comment


                    #99
                    Gisteren stak een maat van mij er eentje af, moet zeggen dat ze hard gaan! Ik ga zo meteen ook nog even een bulk kopen, is maar 25 euro hier!

                    Comment


                      Voor 25 euro zou ik het nog doen, helaas zie ik ze hier in de buurt niet zo vaak meer voor die prijs.
                      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                      Comment


                        Hoe presteerde deze? Dacht dat het het 1 van de hardere zijn op dit moment?

                        Comment


                          Zijn goede singles, bulk voor dat geld is zeker niet veel.

                          Comment


                            Dacht kijk even bij mijn lokale dealer die schuift deze gewoon door voor de volle 50euro helaas. Onder de 40 had ik deze nog wel willen kopen dan heb ik een paar jaar genoeg single shots namelijk.

                            Heb deze shocks wel eerder gehad en behoren bij de beste vind ik

                            Comment


                              Bij de WTF-box besteld voor 35 euro. Lekker stoken!

                              Comment


                                30 euro hier gekost, afwerking was prima. knal was wel iets minder.
                                https://store.steampowered.com/curator/43922535

                                Comment

                                Working...
                                X