Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    VWC-Lid vuurwerktips's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 december 2008
    Berichten
    73
    Thanks
    26
    68 waarderingen in 18 posts

    Diploma veilig vuurwerk afsteken voor lagere scholen.

    Ik vindt dat er een vuurwerkveilig diploma moet komen voor lagere scholen.Denk aan het vekeersdiploma.Ouders kunnen hier ook bij betrokken worden.Je kan er vuurwerk Cat 1 voor gebruiken en dummy's ik geef een website als voorbeeld.http://vuurwerk-cursus.jouwweb.nl
    Laatst gewijzigd door vuurwerktips; 28 november 2014 om 18:55

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    he hoi,
    Goed dat je zo bezig bent met vuurwerk en voorlichting. Ik zou echter wel proberen er een consistent verhaal van te maken. Een verhaal dat goed loopt en ook gewoon klopt. Het kan zijn dat je om wat voor reden dan ook dit niet helemaal kan. Vraag dan hulp, ik wel best helpen namelijk.
    Greetzz
    Eer was was was, was was is!

  3. #3
    VWC-Lid broodjekaas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    703
    Thanks
    381
    248 waarderingen in 147 posts
    Zeer goed idee en ik denk eigenlijk dat dit best door te voeren is, als je bv in samenwerking met koopjegadget.nl een paket samenstelt met daarin informatie en wat cat 1 enzo dan kun je gewoon mails sturen naar alle scholen in nl waarin staat dat ze voor, bijvoorbeeld 30 euro zo'n pakket kunnen kopen.
    Grote kans dat een redelijk percentage dat dan ook doet.

    Voorwaarde is wel dat het er allemaal zeer professioneel uit moet zien, as in: Goed geschreven, plaatjes etc

  4. Deze gebruiker waardeert broodjekaas voor het bericht:


  5. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 juli 2014
    Berichten
    5
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 1 post
    Iemand op de lagere school is toch maximaal 11-12 jaar?

    In mijn ogen (ik ben ouder van een 10-jarige) is dat veel te jong om zonder controle vuurwerk af te steken, zelfs als dat een sterretje is. Als er wel controle bij is, dan verteld de ouder wel hoe hij/zij het vuurwerk kan afsteken. Voorlichting is altijd goed, maar voor die leeftijd misschien onnodig al gebeurd het altijd dat kinderen het stiekem doen.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •