Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cake A3

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Cake A3

    Artikelnummer: ...
    Artikelnaam: Cake A3
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 19
    Effectomschrijving: 19 schots cake. Gouden tail met gouden boeketten
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 8,95



    Laatst aangepast door Mattenfreak; 20 January 2015, 22:03.

    #2
    Prijstoppertje dit hoor mocht hij zo presteren in het echt! Weet iemand of er nog demo's van vuurwerk24 komen?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Niemand ervaring gehad met cakes van Heron zoals deze bijvoorbeeld afgelopen jaar?
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
        Niemand ervaring gehad met cakes van Heron zoals deze bijvoorbeeld afgelopen jaar?
        Wel met cakes van heron, niet met deze lijn.

        Heb Heron 16, Heron 8, PSP 5 en PSP 3 gehad. Echt goede cakes voor goede prijs! Mooie effecten, goed uitgewerkt, perfect tempo, niet te snel niet te langzaam. Ontbrak wel een finale die in de duitse versie wel zit volgens mij.

        Ik had die cakes in 2013

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Pyrowork Bekijk bericht
          Wel met cakes van heron, niet met deze lijn.

          Heb Heron 16, Heron 8, PSP 5 en PSP 3 gehad. Echt goede cakes voor goede prijs! Mooie effecten, goed uitgewerkt, perfect tempo, niet te snel niet te langzaam. Ontbrak wel een finale die in de duitse versie wel zit volgens mij.

          Ik had die cakes in 2013
          Vind het zo stil rondom dit merk terwijl het zo op de films toch wel goede kwaliteit lijkt te zijn.
          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
            Vind het zo stil rondom dit merk terwijl het zo op de films toch wel goede kwaliteit lijkt te zijn.
            Ja klopt, was toevallig in 2013 niet op VWC ivm school enzo, wist eigenlijk niet dat het hier niet echt speelt. Zal even wat filmpjes zoeken !

            Er zijn al topics van die cakes, ik kon die cakes in Nederland kopen voor 25€... moet je maar ff rond speuren op het forum

            Comment


              #7
              Heron A3 - Heron Firework (Duits vuurwerk) Straatfilm

              Comment


                #8
                Super mooie cake, echt jammer dat ze dit niet bij ons in de supermarkten verkopen

                Comment

                Working...
                X