Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Screaming Cake

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik heb de cake gezien op de demo van Line 31.12, gewoon een omlabeling, die was ook in een halve minuut leeg hoor.
    Heel apart, sprak vorige week GBV er nog over, die zagen hem dus zo snel in China, die wilden ze, op de demo vonden zij hem ook tegenvallen, maar waren dus benieuwd naar wat de rest zou opleveren dit jaar.

    Goed nieuws dus.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      het eerste straat filmpje van dit product is 'n feit , en hier kunnen we www.campievuurwerk.nl voor bedanken :
      www.thundershow.nl

      Comment


        #18
        ik heb deze giller ook gehad en vond em super......mensen in de straat die eerst een tijdje vanaf een afstandje keken kwamen steeds dichterbij staan en gingen zich afvragen wat dit voor vuurwerk was, het duurde en duurde maar, leek geen einde aan te komen....duurde uiteindelijk rond de 5 minuten.

        mensen kunnen erover zeggen wat je wilt, maar tis zeker vuurwerk dat opvalt ;)

        en dat willen veel vuurwerkkopers, net ff iets anders dan de buren ghehe
        vuurwerkbieb

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door damianus Bekijk bericht
          het eerste straat filmpje van dit product is 'n feit , en hier kunnen we www.campievuurwerk.nl voor bedanken :
          http://www.campievuurwerk.nl/files/s...y1000shots.wmv

          nieuwe link: http://www.campievuurwerk.nl/gallery...album=2&pos=15
          vuurwerkbieb

          Comment


            #20
            Deze gaat dit jaar €60,- kosten mensen. Ik laat hem dus staan.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Marc_87 Bekijk bericht
              Deze gaat dit jaar €60,- kosten mensen. Ik laat hem dus staan.
              Hoe weet je dat?
              Mocht je dit van een lijst hebben kun je dan ook meteen de prijzen van andere cakes etc hier zetten (naar me PM'en mag ook)
              Ignite 2 Unite

              Comment


                #22
                Deze link is helaas niet permanent, maar deze wel

                Oorspronkelijk geplaatst door rob1976 Bekijk bericht
                http://www.campievuurwerk.nl

                Comment


                  #23
                  hij is nu 60 euro ik ga em zeker wel halen

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door RIK777 Bekijk bericht
                    hij is nu 60 euro ik ga em zeker wel halen
                    Misschien kan je dan beter 3x Howling ghost kopen.
                    Dan betaal je 51 euro voor 900 shots. Maar dan heb je wel veel meer geweld! Of je moet 3minuten naar 1 en dezelfde pot willen kijken

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door svenovic Bekijk bericht
                      Misschien kan je dan beter 3x Howling ghost kopen.
                      Dan betaal je 51 euro voor 900 shots. Maar dan heb je wel veel meer geweld! Of je moet 3minuten naar 1 en dezelfde pot willen kijken
                      De screeming cake is een absolute aanrader, recent weer gezien op de demo en hij fluit echt als een dolle. Vorig jaar was ie inderdaad matig op de demo, kan mede door vochtigheid zijn geweest, want het stond toen al een flinke tijd op een vochtige ondergrond, daar is de film van.

                      De screeming cake is dus razendsnel, aan te raden, 100%!
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #26
                        maar welke is er beter de Screeming Cake 1000 shots of toch de megatronix dat is het enige wat ik zou willen weten



                        GR rik777

                        Comment


                          #27
                          Dit zijn mooie dingetjes.
                          Ik weet alleen hoe de Howling Ghost is en die vond ik al mooi.

                          Ik hou zelf wel van langdurige dingen.

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door afca0251 Bekijk bericht
                            Dit zijn mooie dingetjes.
                            Ik weet alleen hoe de Howling Ghost is en die vond ik al mooi.

                            Ik hou zelf wel van langdurige dingen.
                            ik ook lekker lang 1 toonig lekker irri

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door RIK777 Bekijk bericht
                              maar welke is er beter de Screeming Cake 1000 shots of toch de megatronix dat is het enige wat ik zou willen weten



                              GR rik777
                              Ik ga dan zeker voor de Screeming Cake 1.000 schots ja.
                              Blijft een kwestie van smaak natuurlijk, maar in vind die Megatronix zelfs een van de mindere in zijn soort.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                                Ik ga dan zeker voor de Screeming Cake 1.000 schots ja.
                                Blijft een kwestie van smaak natuurlijk, maar in vind die Megatronix zelfs een van de mindere in zijn soort.
                                bedankt Mattenfreak
                                ik denk dat ik op jou ga vertrouwen en de Screeming Cake 1.000 schots kopen

                                GR rik777

                                Comment

                                Working...
                                X