Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Royal Elements

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #17
      In het kort:
      China?)film in startpost -> erg goed
      werkelijkheid (demo gezien) -> belabberd

      Tempo in werkelijkheid veel lager dan op eerste film in startpost. Daarbij slecht gevulde boeketten. Zou hem niemand aanraden

      Comment


        #18
        Cake voorstelling
        Attached Files
        Eind goed, Knal goed!

        Comment


          #19

          Comment


            #20
            vdrvuurwerk.nl

            Comment


              #21
              Straatfilm Neon+Krypton. Afstand ca. 10 meter.

              ..

              Comment


                #22
                Toch vind ik hem op de laatste video er dik uitzien, volgend jaar (als die nog voorraadig is) in de collectie
                Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                Comment


                  #23
                  Zo zie je maar weer dat het ook wel is andersom is. Deze laten staan na hem gezien te hebben op een demo, en ziet er toch dik uit.

                  Comment


                    #24
                    Vandaag deze toch alvast besteld, bij vuurwerk Huizen, daar kan die mooi een jaartje drogen in de bunker
                    Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                    Comment


                      #25
                      Alle 4. Best leuke box maar je kan de cakes niet vergelijken met de originele Silver Willow of Fire Flower

                      Comment


                        #26
                        Kwa tempo is die wel goed op de straatfilmpes. Twijfelgeval.
                        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                        Comment


                          #27
                          Deze vier waaiers staan nu los van elkaar te koop als outlet. Ik denk dat we deze nergens meer gaan tegenkomen. Ondertussen kosten ze nog maar €17,50 per stuk dus voor €60,- heb je en prachtige doos als je ze weer doorlont.

                          Ik had alleen de Xenon niet besteld maar na het zien van de bovenstaande film vind ik hem ook niet tegenvallen!

                          Comment


                            #28
                            Hopelijk misschien nog bij Steenbergen in de uitverkoop? Zijn toch hele mooie voor dat geld.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
                              Hopelijk misschien nog bij Steenbergen in de uitverkoop? Zijn toch hele mooie voor dat geld.
                              Volgens mij is alle restvoorraad Royal Fireworks hiervan naar Mega Vuurwerk Leeuwarden gegaan.

                              Comment

                              Working...
                              X