Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Salvo Cabs

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Hier nog een filmpje, dit is het filmpje waarmee ik besloot het te halen, mooi straat filmpje !

    film is van hilsumcrew:

    Laatst aangepast door Nitraat12; 26 November 2009, 15:33.
    https://youtube.com/@Pyroblom

    Comment


      #47
      Ik zie trouwens inderdaad dat er meer tempo in is gestopt. Met dit filmpje weet ik het zeker: Ik ga hem halen
      conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

      Comment


        #48
        ik heb dit filmpje is keer goed na gekeken en deze is best wel leuk om te zien
        de prijs is okee
        brand lang en alleen jammer genoeg anno 2009-2010 zal deze helaas niet op mn lijsje komen te staan maar wel 2010-2011
        don't worry im fireworks crazy!!!

        Comment


          #49
          Heb je je lijstje voor 2010-2011 al klaar??? Beetje vroeg, maar goed dit was offtopic
          conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

          Comment


            #50
            Hier is mijn film van deze cake. Geschoten bij de demo van ANO vuurwerk Milheeze, op 28-11-'09.

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


            Ik vind het een dikke afrader! Inconsistent tempo, erg slechte fluit, matige knal, laag tempo, mager boeket, effecten op de grond. Nee, niet goed
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #51
              Ik ben het wel met Darksoul eens. Ik had deze vorig jaar en vondt het de minste pot die ik had. Maar ja ieder zijn smaak mijn dochter vondt het een van de mooiste

              Comment


                #52
                Het ligt eraan waar je van houd. Als je van tempo houd, is deze af te raden, maar als je van tijdsduur houd, dan is het een prima cake, ik ga hem wel nemen (waarschijnlijk), maar ik zal hem zeker niet aan het einde van m'n show gaan gebruiken
                conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

                Comment


                  #53
                  Als ik dat filmpje zie, vind ik hem ook slecht, dat filmpje wat ik eerder gepost had, is die een stuk beter, zeker qua snelheid. Raar.....
                  https://youtube.com/@Pyroblom

                  Comment


                    #54
                    Salvo Caps geschoten op 12-12-2009 Gelderse Vuurwerkhal demo te Dieren

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                    Comment


                      #55
                      Heeerlijke cake, echt leuk zelfs me moeder vond hem mooi(me ma heeft een hekel aan vuurwerk). Mooie gil goeie knallen. Cijfer:8+

                      Comment


                        #56
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        vuurwerkbieb

                        Comment


                          #57
                          Vond deze combinatie eerlijk gezegd wel geslaagd alleen is het wel een cake voor ergens aan het begin of misschien een beetje naar het midden van de vuurwerkshow, zeker geen finale.
                          In het echt snerpt het geluid door je trommelvliezen en deze combinatie vind ik een stuk leuker en vlotter gaan dan de Thunder Salvo en de Yellow Cabs apart.

                          Comment


                            #58
                            Filmpje:
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                            Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                            Comment


                              #59
                              Ik vond dit een zeer goede pot! Lekker tempo en lange tijdsduur! Volgend jaar weer!
                              Vuurwerk is een passie!

                              Comment


                                #60
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                                Deze cake is nog steeds een super topper in mijn ogen. Lekkere rauwe fluiters, heerlijke salvo's en super lange tijdsduur. Als enige kanttekening moet ik wel zeggen dat niet alle fluiters even rauw waren en sommige met tail, andere zonder. Een cake die weer even geupdate moet worden en dan is het gewoon een musthave voor iedereen.
                                vuurwerkbieb

                                Comment

                                Working...
                                X