Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo 09-12-2007 Rijswijk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    ik had van jou toch wel wat beters verwacht .

    advies : kijk 'n paar post boven je , daar vindt je waar het is , en wat er geschoten wordt .

    in tussen heeft rollende baba al z'n post geedit , en is er dus niks meer aan de hand .
    Laatst aangepast door damianus; 18 November 2007, 17:11.
    www.thundershow.nl

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door damianus Bekijk bericht
      ik had van jou toch wel wat beters verwacht .

      advies : kijk 'n paar post boven je , daar vindt je waar het is , en wat er geschoten wordt .

      hahaha ik zag het, was te voorbarend huh... barig. heb hem al ge-edit
      ZIet er interessant uit.
      Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
        Ik zou het inderdaad heel leuk vinden om elkaar en andere freaks te ontmoeten. Soort van mini-meeting.
        Ik ga er 100% zeker naar toe. Komt van mijn kant niets tussen.
        De demo begint vroeg, dus kan je ook makkelijker terug met OV.
        En de schietplek is dicht bij het station. (dank Danny)


        Mooi Fred....de 2 opa's zien elkaar dan ook weer!!. Gezellie man !!
        See you !!
        Cheers
        Mek

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
          Mocht het het niet geschoten worden tussen stadhuis en schouwburg, dan kan er wellicht geschoten worden om de hoek op een parkeerplaats. Die schijnt volgens mijn schoonfamilie ook afgezet te worden, wellicht een extra herkenningspunt dus.
          Als er niet geschoten wordt tussen de Rijswijkse Schouwburg en het oude stadhuis dan komt dat door het weer ( te harde wind of extreme regen/sneeuw ) en dan wordt er zeker niet vanaf een parkeerplaats geschoten die wij vanwege het sluipverkeer moeten afzetten.
          Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

          Comment


            #35
            Ok daarom is die parkeerplaats dus afgesloten, dankuwel voor deze toelichting.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door damianus Bekijk bericht
              mensen die 100% zeker gaan zijn : moontan , kruitsnuiver , mantronix , mattenfreak , gurby , Di Resta, shinji , aap 007 , mek , ik .

              mensen die proberen te komen zijn : red baron , jupilerfreak , rollende baba , thundering in tha sky .
              Update!

              Comment


                #37
                joehoe dit wordt geweldig , wie neemt er bier mee ??? .

                btw mijn post is aangepast .
                www.thundershow.nl

                Comment


                  #38
                  Drinken in het openbaar is nog steeds verboden.

                  Comment


                    #39
                    Sorry hoor maar om daar even eerlijk om te zijn dat vind ik echt vet sneu. Ik ken vrienden die nemen allemaal drank mee naar Amsterdam als het Koningingendag is. Dat vind ik echt sneu. Koop gewoon lekker daar drinken, dat scheelt slepen, en geen gezeik met o het is warm of er zit geen prik meer in. Ga dan gewoon wat harder werken of kijk mama wat liever aan. Voor de meeste mensen is bier trouwens geen optie omdat ze nog moeten rijden. Al denk ik wel dat er veel mensen met het OV komen.

                    En als je meeneemt: Heineken. En aan een 6pack heb je voor mij al niet genoeg haha.
                    Laatst aangepast door Ruben; 21 November 2007, 20:00.

                    Comment


                      #40
                      ja , was inderdaad bedoelt als grapje , maar toch super funny om te zien dat jullie er ook echt serieus op reageren .
                      www.thundershow.nl

                      Comment


                        #41
                        Ik ben er ook zeker bij! Misschien reis ik samen met Fred .
                        Gr. Alex:bye:

                        Comment


                          #42
                          Bijgaand prive-bericht van de Rijswijkse vuurwerkhal naar aanleiding van een vraag van mij of je ook na afloop van de demo kan bestellen:

                          "Bestellen bij de Rijswijkse Vuurwerkhal kun je via de webwinkel doen.
                          Diegenen die naar de demo komen hebben ook de gelegenheid om na de demo in de winkel te bestellen.
                          Het voordeel in de winkel is dat je alle artikelen op ware grootte kunt zien en dat is via de webwinkel toch moeilijk in te schatten.
                          Als de demo op het laatste moment zou worden afgelast door de provincie ivm te harde wind gaat de winkel open om de mensen die van ver zijn gekomen toch nog even op te vangen zodat ze niet voor niets geweest zijn."


                          Een goed gebaar aan degenen die van ver komen.
                          Ik neem dan ook de bestellijst mee naar de demo om aantekeningen te maken en na afloop bestellingen te kunnen doen

                          Comment


                            #43
                            Er worden ook schietlijsten uitgedeeld, en er worden extra vuilnisbakken neer gezet want dan hoeven jullie niet al die lege blikjes e.d. mee naar huis te nemen.
                            Neem svp geen vuurwerk mee naar deze demo dat doen wij wel!
                            Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                            Comment


                              #44
                              weet iemand hoe de potten royal en yeelow sky zijn wil ze graag hebben

                              alvast edankt

                              Comment


                                #45


                                reactie op jou post 1 : http://www.hansanders.nl/
                                reactie op jou post 2 : http://www.campievuurwerk.nl/files/Yellow%20sky.wmv http://www.campievuurwerk.nl/files/Pro-line%20Royal.wmv

                                kortom kijk voortaan even in wat voor topic je zoiets vraagt en spreek a.b.n.
                                Laatst aangepast door damianus; 28 November 2007, 19:48.
                                www.thundershow.nl

                                Comment

                                Working...
                                X