Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sneaky 4

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Net de sneaky 4 opgehaald. Naja sneaky 4... eerder de power four. nergens op de doos staat sneaky. Iedere cake heeft ongeveer 480,9 gram.

    Comment


      #47


      Comment


        #48
        Op het karton staat PGF.. Wel van Pangu Fireworks dus

        Comment


          #49
          Net afgestoken. Schots vliegen erg hoog waardoor ze wat kleiner uitvallen dan bijv een Big 19. Maar wat een rambak. Lekkere versnelling ook vlak voor de finale. Misstaat echt niet in de straat om 12 uur hoor !

          Comment


            #50
            Net als de Sneaky six een toppertje!!
            70:30 it's all in the mix!

            Comment


              #51
              Dit was een prima assortiment voor 55 euro. De effecten waren mooi uitgewerkt en de burst was goed, alleen leek alles wat minder dan bijvoorbeeld de sneaky 6 omdat deze hoger klapte. Ook hadden deze een fijne tempowisseling aan het einde en mines bij de finale. Gewoon en topper dus!

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
                Op het karton staat PGF.. Wel van Pangu Fireworks dus

                Gaat erom wat de cake doet of niet kan mij dat boeien waar die vandaan komt

                Comment


                  #53
                  Deze ook geschoten,ook een toppertje.Hopelijk volgend jaar ook weer in het assortiment.

                  Comment


                    #54
                    Heeft iemand hier een straat filmpje van ? Ben toch wel zeer benieuwd naar deze box.
                    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                    Comment


                      #55
                      zijn hier nog meer ervaringen mee? ik heb vorig jaar sneaky six gehad en wil dit jaar denk ik deze proberen mocht die natuurlijk net zo top zijn als de six
                      365 days a year pyromaniac

                      Comment


                        #56
                        Mooie blokjes voor dat geld. Zeker aanrader. Gewoon deze en de sneaky 6 bestellen ;)

                        Gr fex

                        Comment


                          #57
                          Ik had deze dit jaar ook weer,had de sneaky4,sneaky 6,sneaky6x16 en sneaky6x25,maar dit was de minste van het stel,de burst niet hard,boeketten waren mager,mischien dat dat ook kwam omdat deze wel hoger schoot als de andere sneakys die ik had.

                          Comment

                          Working...
                          X