Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sneaky 4

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Denk dat ze nog wel gaan meevallen in de straat vergeet niet is 30mm dus op ruim 60 meter afstand gefilmd.
    We gaan het meemaken, ik heb de sneaky 6 besteld en heb er nog steeds vertrouwen in
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
      We gaan het meemaken, ik heb de sneaky 6 besteld en heb er nog steeds vertrouwen in
      Dan vertrouw ik met je mee

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
        Waaaat 60 meter? Damn ja dan blijft er op een mobiele telefoon al helemaal weinig over.
        ja dat krijg je met die belachelijke regels in Nederland.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #34
          Filmpje van gisteren. Demo Katan te Ulft.

          Comment


            #35
            Kan er best mee door voor dat geld kleuren lijken lekker fel.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
              Kan er best mee door voor dat geld kleuren lijken lekker fel.
              Ziet er op dat filmpje zeker niet slecht uit gelukkig..

              Comment


                #37
                Ziet er goed uit, was wel al overtuigd Katan heeft al jaren een goede reputatie als het om vuurwerk gaat voor die prijs heb je mooie cakes die ook best in een profshowtje niet misstaan. Heb zelf ook de sneaky 4 en 6 en wat At Once als finale. Thumbs up Katan!!
                70:30 it's all in the mix!

                Comment


                  #38
                  Okee okee... Met veel moeite moet ik toch zeggen dat ik gister helemaal fout zat. Zo te zien zijn dit prima cakes! Tempo vind ik persoonlijk ook prima.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door 2spacend4u Bekijk bericht
                    Okee okee... Met veel moeite moet ik toch zeggen dat ik gister helemaal fout zat. Zo te zien zijn dit prima cakes! Tempo vind ik persoonlijk ook prima.
                    Gewoon nog even op de verwarming gooien en vlammen met die potten de 31ste
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      #40
                      Gaat zeker gebeuren. Ik moet ze de 29ste om 8 uur 's ochtens ophalen, dus ze hebben genoeg tijd om lekker te acclimatiseren.

                      Comment


                        #41
                        Vind het prima cake's voor die 55 euro, laten we reëel wezen het zou natuurlijk te mooi zijn als dit een echte topper was geweest.
                        Voor dat geld kan het toch alleen maar mee vallen, wil je zekerheid hebben dan moet je gewoon een duurdere kopen die je al op een demo heb gezien.
                        Ik hou wel van dit soort actie's aangezien het toch aardig mooi weer word zijn dit leuke cake's om de avond mee te starten.

                        Comment


                          #42
                          Nou vinden we het opeens niet meer erg? Je koopt een produkt op een filmpje dat super presteerd, omdat ze zeggen ja bijna uitverkocht is, en je krijgt iets dat veel minder is.... Katan kiest er toch voor om zon chima filmpje neer te zetten terwijl ze weten dat het veel slechter is... Ik vind het nog steeds bedrog!

                          Comment


                            #43
                            Ik heb ze van dichtbij gezien. Misschien is dit jaar mijn objectiviteit verloren gegaan, maar dit is simpelweg GEEN 60 euro waard.. En dan niet alleen vergeleken met illegaal, maar ook met legale alternatieven.

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door 17dennis Bekijk bericht
                              Nou vinden we het opeens niet meer erg? Je koopt een produkt op een filmpje dat super presteerd, omdat ze zeggen ja bijna uitverkocht is, en je krijgt iets dat veel minder is.... Katan kiest er toch voor om zon chima filmpje neer te zetten terwijl ze weten dat het veel slechter is... Ik vind het nog steeds bedrog!
                              Daar heb je wel gelijk in...maar dat je niet meer blind op China filmpjes kan vertrouwen lijkt me inmiddels wel duidelijk.Of ze weten dat het eindproduct veel slechter is en dat bewust doen durf ik niet te zeggen.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door 17dennis Bekijk bericht
                                Nou vinden we het opeens niet meer erg?
                                Op het telefoonfilmpje zag het er wel erg karig uit. Ik dacht zelf al dat het minder zou zijn dan de china filmpjes maar zoals het er op het filmpje uitzag was het wel erg slecht. Ik had deze cakes gekocht voor in de vooravond en was niet van plan deze door te lonten. Op het 2e filmpje zagen ze er wel wat beter uit. Dus voor mij is het een prima product voor in de vooravond.

                                Comment

                                Working...
                                X