Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sneaky 6

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Sneaky 6 is dan wel 15 euro goedkoper en doorlontbaar
    Prima prijs

    Comment


      #17
      en een erg sneaky prijs....
      leiderdorp gaat het druk krijgen

      maar van 179,00 voor €60
      dat is wel erg extreem, maar goed.
      We gaan het zien..

      maak wel even een straatfilmpje hiervan want ik ben erg benieuwd of ie ook zo gaat in de straat.
      naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

      Comment


        #18
        Weet iemand (djhek) toevallig of deze in het china filmpje in de volgorde A,B,C zijn geschoten? En de Sneaky 4 gewoon A,B,C,D? Handig om te weten welke letter welk effect heeft

        Comment


          #19
          Word deze op een demo geschoten of niet? Ik verwacht het niet echt maar toch... Ben zelf erg benieuwd of ik hem wil bestellen of niet

          Comment


            #20
            Toch maar een aanvraag gedaan voor deze cakes (En de Sneaky 4) bij een Katan dealer, dus dit jaar er ook bij!

            Mochten ze net zo goed zijn als de cakes van Pangu is het geen miskoop.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Alcatraz Bekijk bericht
              Toch maar een aanvraag gedaan voor deze cakes (En de Sneaky 4) bij een Katan dealer, dus dit jaar er ook bij!

              Mochten ze net zo goed zijn als de cakes van Pangu is het geen miskoop.
              als het inderdaad net zo goed als pangu is dan heb je hier echt prachtig vuurwerk voor een prikkie. Echt jammer dat ik geen dealer heb gevonden die pangu heeft dit jaar. vorig jaar heel erg te vrede pangu
              365 days a year pyromaniac

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Meshuggah Bekijk bericht
                Weet iemand (djhek) toevallig of deze in het china filmpje in de volgorde A,B,C zijn geschoten? En de Sneaky 4 gewoon A,B,C,D? Handig om te weten welke letter welk effect heeft
                Ga ik wel van uit maar weet dat zelf ook niet.
                Misschien dat mijn collega het weet maar die is giga druk op het moment.

                Comment


                  #23
                  Weet iemand Misschien bij welke dealers dit pakket word verkocht?

                  Comment


                    #24
                    Katan Ulft,Doetinchem,Zutphen en De vuurwerkdumper Leiderdorp

                    Comment


                      #25
                      Ik heb ze besteld bij de Katan Vlijmen, schijnbaar kunnen de verkooppunten via onlinevuurwerkkopen.nl deze voor je bestellen. Zoek de dichtstbijzijnde winkel en stuur ze een mailjte

                      Comment


                        #26
                        Ik ga deze ook eens een keer proberen ipv al 4 jaar Extreme Salute gehad te hebben!
                        Vuurwerk is een passie!

                        Comment


                          #27
                          Dit jaar maar eens uitproberen! ben erg benieuwd om hem live te zien!
                          https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door djhek Bekijk bericht
                            Ga ik wel van uit maar weet dat zelf ook niet.
                            Misschien dat mijn collega het weet maar die is giga druk op het moment.
                            En weet je al of dit nou de juiste schietvolgorde is?

                            Comment


                              #29
                              Eindelijk een goede vervanger voor de China by Night zitten ze niet in Twente Om ervoor naar Zutphen te rijden

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door kglfrts Bekijk bericht
                                Eindelijk een goede vervanger voor de China by Night zitten ze niet in Twente Om ervoor naar Zutphen te rijden
                                Ik hoop het en dat dit assortiment bij mij in de straat net zo goed presteert als op het filmpje in de startpost, zo ja dan heb ik een behoorlijke grijns op mijn gezicht over 8 dagen 😉
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X