Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pyrostar 5 inch mine

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Pyrostar 5 inch mine

    Artikelnaam: Profi mine 5 inch nieuw 2014
    Artikelnummer:
    Importeur: Pyrostar
    Aantal shots: 7 30mm tubes
    Kartoninhoud: 6
    Prijs: €17,95 tijdelijke introductie prijs van €12,50




    Passie voor Vuurwerk - BMW - PSV

    #2


    Flinke mine dit, in de 5" tube zitten 7 x 30mm tubes. Erg heldere kleuren!
    Laatst aangepast door maxman; 10 November 2014, 16:05.

    Comment


      #3
      Erg leuk idee

      Comment


        #4
        en toch vind het ik dan geen 5"mine. Als je een echte 5"mine hebt gezien dan deel je denk ik deze mening wel met me. het idee is erg leuk, maar ik vind de uitvoering niet echt super.
        greetzz
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          #5
          Vriend van mij had ook eentje bij gisteren, gelijk uitgeprobeerd.

          Product is zeker voor verbetering vatbaar, maar artikel zelf is best leuk en het is eens iets anders dan de zoveelste "semi-professionele cake" of "multishots-batterij".. 12,50euro is een nette prijs.

          Comment


            #6
            Ja, zo ken ik het ook wel. Wat dacht je dan van de 10" All At Once van Zena? Snappen jullie wat ik bedoel?

            Comment


              #7
              Tsjah, het moet ook wel verkopen natuurlijk. Het jasje is origineel, het idee wat minder.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                Ja, zo ken ik het ook wel. Wat dacht je dan van de 10" All At Once van Zena? Snappen jullie wat ik bedoel?
                Size matters, De gewone consument koopt dit omdat het groot is!!

                Zelfde met Grote 500 grams cake's, de gewone consument koopt die liever ipv een compacte 500 grammer van zena, Tja ik geef pyroshop wel gelijk. al weten wij hier op het forum wel beter ;)
                Passie voor Vuurwerk - BMW - PSV

                Comment


                  #9
                  Idd zo op videos afgaand zou ik zeggen doe mij dan de amazon maar zit er ook nog een leuke fontein bij

                  Comment


                    #10
                    Het idee is leuk maar vind dit meer een cake. Had liever echt alleen een mine gezien, de dikke bertha is nog niet overtroffen ;-)
                    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                    Comment


                      #11
                      Ik vind het een belachelijk produkt, voor een nog belachelijkere prijs.
                      Ik zou het bijna een belediging vinden richting je klanten

                      Comment


                        #12
                        Ben het eens met Kees. Het is op zich een leuke 7 schots cake maar het formaat en de term 5" mine slaat nergens op.

                        Pas ook ff getest, wel heldere kleuren zoals eerder vermeld.

                        FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                        Comment


                          #13
                          Vind hem toch wel leuk, zorgt voor Wow bij het publiek

                          https://www.youtube.com/user/Originallover

                          Comment

                          Working...
                          X