Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Valk Vuurwerk] Big Valk 19 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Toppertjes hoor. Normaal altijd die van Wolf maar deze waren zeker net zo goed.
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

    Comment


      Al vaker gezegd, maar voor dit geld ga je volgens mij niks/nergens beter krijgen.
      Ook de 2017 batch was weer oude vertrouwde kwaliteit. Incl reservelont.
      Voor mij 1 van de hoofdredenen om toch telkens weer naar Valk te gaan

      Comment


        Hoe is deze in vergelijking met fairytail/brasillian assortiment?
        Keep it legal!

        Comment


          Schiet lager, en prijstechnisch erg goed
          Jeder Schuss ein Genuss

          Comment


            Prijstechnisch zeer goed, zeker nu bij Vuurwerkperdoos.nl. Maar kwa volheid in boeketten schieten ze iets te kort op de Fairytail en al zeker op het Brasillian assortiment.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
              Prijstechnisch zeer goed, zeker nu bij Vuurwerkperdoos.nl. Maar kwa volheid in boeketten schieten ze iets te kort op de Fairytail en al zeker op het Brasillian assortiment.
              De valkjes hebben dan ook maar 285gram aan boord.
              [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

              Comment


                Had deze nog nooit gehad maar voor een kleine 10 euro is dit toch gewoon het beste op de markt prijstechnisch. Lekker laag zeer breed en goede dreunen erbij voor siervuurwerk zijnde. Dit jaar zéér zeker weer!
                Kooien knippen is mijn hobby!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                  De valkjes hebben dan ook maar 285gram aan boord.
                  385 volgens vuurwerkbieb?
                  Keep it legal!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door broodjekaas Bekijk bericht
                    385 volgens vuurwerkbieb?
                    Weet niet hoe ze daar bij komen is toch echt 285g. Staat op de cakes zelf.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                      Weet niet hoe ze daar bij komen is toch echt 285g. Staat op de cakes zelf.
                      vuurwerkbieb zegt bij de normale big 19 idd 1687 gram per 6 dus zal wel een foutje zijn van hun dat er bij deze 385 staat
                      Keep it legal!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                        Prijstechnisch zeer goed, zeker nu bij Vuurwerkperdoos.nl. Maar kwa volheid in boeketten schieten ze iets te kort op de Fairytail en al zeker op het Brasillian assortiment.
                        Heb de big 19 vandaag besteld, die 12 cakes voor 110 kon ik niet laten liggen. Wou eigenlijk nog een fairytale assortiment dit jaar bestellen omdat ik brasilian box vorig jaar had. Maar zoals ik jou moet geloven is het brasilian assortiment dus beter dan het fairytale assortiment

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                          Heb de big 19 vandaag besteld, die 12 cakes voor 110 kon ik niet laten liggen. Wou eigenlijk nog een fairytale assortiment dit jaar bestellen omdat ik brasilian box vorig jaar had. Maar zoals ik jou moet geloven is het brasilian assortiment dus beter dan het fairytale assortiment
                          Ze komen beide voor in de compilatie van Raider ( pyroblom op YouTube ). En ze zijn beide echt super dik! Maar de Brasilian Box is nog een stap dikker en qua effecten ook gevarieerder ( kleurrijker ). Maar verder wel van hetzelfde kaliber en komen beide ook uit dezelfde gruwelijke fabriek.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Ze komen beide voor in de compilatie van Raider ( pyroblom op YouTube ). En ze zijn beide echt super dik! Maar de Brasilian Box is nog een stap dikker en qua effecten ook gevarieerder ( kleurrijker ). Maar verder wel van hetzelfde kaliber en komen beide ook uit dezelfde gruwelijke fabriek.
                            dan word het de brasilian box weer dit jaar.

                            Comment


                              Zitten deze per 6 in een doos?
                              Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Leet Bekijk bericht
                                Zitten deze per 6 in een doos?
                                Deze zijn verpakt per 12.

                                Comment

                                Working...
                                X