Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    De Belgische versie zit ook in een vierkante doos.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
      Gisteren werden beide op de demo in Almere achter elkaar geschoten! Eerst New Moon, daarna Crackling Chry 2.0! Het verschil was overduidelijk. De laatst genoemde had veel vollere crackling wolken. Kwam agressiever over, in tegenstelling tot de New Moon! Filmpjes gemaakt, zelfde afstand, zelfde kiekjesapperaat! Oordeel zelf!

      New Moon


      Crackling Chry 2.0
      Aangezien de new moon veel breder schiet als de crackling chry is het volgens mij erg logisch dat de crackling intensiever overkomt aangezien deze een veel kleinere oppervlakte bedekt met dezelfde hoeveelheid kruit

      Comment


        #63
        Mooie pot! Helaas is de prijs wat aan de hoge kant, hij is snel voorbij.
        Vuurwerk is een passie!

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door gerwin1000 Bekijk bericht
          Aangezien de new moon veel breder schiet als de crackling chry is het volgens mij erg logisch dat de crackling intensiever overkomt aangezien deze een veel kleinere oppervlakte bedekt met dezelfde hoeveelheid kruit
          Wat een onzin, op elk gebied is de Crackling Chry 2.0 beter. Ik heb ze beide gezien op de demo van Huisman. En de Crackling Chry 2.0 had gewoon hardere en agressievere crackling en de boeketten waren ook groter. Of er nu net zoveel kruit inzit of niet, de kwaliteit van de Crackling Chry 2.0 is een stuk beter.

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door Eart Bekijk bericht
            Wat een onzin, op elk gebied is de Crackling Chry 2.0 beter. Ik heb ze beide gezien op de demo van Huisman. En de Crackling Chry 2.0 had gewoon hardere en agressievere crackling en de boeketten waren ook groter. Of er nu net zoveel kruit inzit of niet, de kwaliteit van de Crackling Chry 2.0 is een stuk beter.
            Je mag natuurlijk je mening geven maar om nu te zeggen wat een onzin! Volgens mij waaide het erg hard op de demo van Huisman en waarschijnlijk kwam die daardoor bij jou anders over maar zoals al eerder aangegeven schiet de New Moon gewoon veel breder

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door gerwin1000 Bekijk bericht
              Je mag natuurlijk je mening geven maar om nu te zeggen wat een onzin! Volgens mij waaide het erg hard op de demo van Huisman en waarschijnlijk kwam die daardoor bij jou anders over maar zoals al eerder aangegeven schiet de New Moon gewoon veel breder
              Dubbelpost.... kan weg

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door gerwin1000 Bekijk bericht
                Je mag natuurlijk je mening geven maar om nu te zeggen wat een onzin! Volgens mij waaide het erg hard op de demo van Huisman en waarschijnlijk kwam die daardoor bij jou anders over maar zoals al eerder aangegeven schiet de New Moon gewoon veel breder
                De 2013 versie misschien, de 2014 versie is ook compacter gemaakt en schiet niks breder, heb 2x de new moon en deze gezien en je kan mij niet wijsmaken dat de new moon VEEL BREDER schiet

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door mikeapd Bekijk bericht
                  De 2013 versie misschien, de 2014 versie is ook compacter gemaakt en schiet niks breder, heb 2x de new moon en deze gezien en je kan mij niet wijsmaken dat de new moon VEEL BREDER schiet
                  Zag dat je op de Demo van huisman beide producten hebt gefilmd als je deze in slowmotion afspeeld zie je bij het eerste schot dat de hoek van de New Moon gewoon groter is, maar daarintegen is de crackling van de Cry 2.0 veel voller en heftiger. Misschien kan iemand bij beide producten de schiethoek meten en dan weten we het zeker

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door gerwin1000 Bekijk bericht
                    Zag dat je op de Demo van huisman beide producten hebt gefilmd als je deze in slowmotion afspeeld zie je bij het eerste schot dat de hoek van de New Moon gewoon groter is, maar daarintegen is de crackling van de Cry 2.0 veel voller en heftiger. Misschien kan iemand bij beide producten de schiethoek meten en dan weten we het zeker
                    Pak jij ff je geodriehoek?

                    Comment


                      #70
                      Iemand deze een karton (€145,-) delen? Omgeving Den Bosch kan ik hem afhalen. Of anders rond 29 december 10:00 uur bij Hoakon Oisterwijk. Pm.

                      edit: Laat maar al een losse besteld. Het is een keer genoeg
                      Laatst aangepast door Alcatraz; 22 December 2014, 19:23.

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door PaulW Bekijk bericht
                        Pak jij ff je geodriehoek?
                        Ok is goed😃regel jij de cakes? 😉

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door gerwin1000 Bekijk bericht
                          Ok is goed��regel jij de cakes? ��
                          Ik heb de 2.0 besteld, iemand nog wie de new moon heeft?��

                          Comment


                            #73
                            Ik niet meer naar het zien van deze!

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door mikeapd Bekijk bericht
                              Ik heb de 2.0 besteld, iemand nog wie de new moon heeft?��
                              Ik niet meer na het zien van deze!

                              Comment


                                #75
                                Ik heb ook geruild van New moon naar deze.

                                Comment

                                Working...
                                X