Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Nee dat denk ik niet, denk niet dat dit een echte concurrentie is voor de New Moon.
    De New Moon is dan echt vele malen beter, zeker omdat deze echt een heel erg brede verspreiding heeft. Daarnaast is de New Moon met korting ook nog eens goedkoper dan deze.
    Euhm, de New Moon is met korting goedkoper dan deze? Dat klopt en van deze gaat ook korting af en dan is deze met korting dus weer goedkoper dan de New Moon met korting...

    Maar inderdaad je zult ze eerst allebei live moeten zien voordat we een vergelijk kunnen maken!
    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment


      #17
      Deze staat hoe dan ook op mijn lijst

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door stefan11 Bekijk bericht
        Deze staat hoe dan ook op mijn lijst
        Ik vraag me af waarom deze op je lijst staat. Is dat omdat er geen Royal-dealer (New Moon) in de buurt zit, vind je deze beter dan New Moon of is er een andere reden? Het lijkt mij als je deze met New Moon vergelijkt, dat je eerder voor de New Moon gaat! Gewoon interesse hoor, niks verwijtends ofzo!

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
          Ik vraag me af waarom deze op je lijst staat. Is dat omdat er geen Royal-dealer (New Moon) in de buurt zit, vind je deze beter dan New Moon of is er een andere reden? Het lijkt mij als je deze met New Moon vergelijkt, dat je eerder voor de New Moon gaat! Gewoon interesse hoor, niks verwijtends ofzo!
          Ik ben simpelweg een enorme fan van crackling chrysantium cakes.De new moon is ook makkelijk verkrijgbaar voor mij evenals de kremlin van lesli.Ik denk dat ik ze allemaal maar is probeer dit jaar

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door stefan11 Bekijk bericht
            Ik ben simpelweg een enorme fan van crackling chrysantium cakes.De new moon is ook makkelijk verkrijgbaar voor mij evenals de kremlin van lesli.Ik denk dat ik ze allemaal maar is probeer dit jaar
            Nice, lijkt mij ook tof om ze alle 3 te hebben, maar denk dat ik ga kiezen tussen New Moon en deze, en dat ik uitkom op New Moon!

            Ik verwacht in januari natuurlijk wel een film van alle 3 als je ze ook neemt Dan kunnen wij ook een beetje vergelijken

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
              Nice, lijkt mij ook tof om ze alle 3 te hebben, maar denk dat ik ga kiezen tussen New Moon en deze, en dat ik uitkom op New Moon!

              Ik verwacht in januari natuurlijk wel een film van alle 3 als je ze ook neemt Dan kunnen wij ook een beetje vergelijken
              Ik heb ze alle 3 nog nooit zelf geschoten(die van zena is natuurlijk nieuw) mijn budget liet dat vorig jaar niet toe. maar dit jaar zit ik een stuk ruimer En ik ga dit jaar zeker wat filmen uit mijn collectie !

              Comment


                #22
                ik ga dit jaar ook de new moon nemen, en na het zien van deze beelden komt de crackling cry 2.0 daar ook bij. heb de new moon ook nog nooit geschoten, dus ik ben benieuwd! de kremlin kan ik niet aankomen, maar ik zit toch niet te wachten op 2 verschillende soorten crackling in een bak.

                de kans dat je een filmpje van mijn kant te zien krijgt is echter bar klein. vuurwerk moet je beleven vind ik. ik ga niet naar een schermpje van een camera zitten loeren..
                Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

                Comment


                  #23
                  Deze is crazy
                  Misschien dat ik hem neem.
                  Zet hem op de wishlist.

                  Comment


                    #24
                    Hoe is het om zo`n cake in de straat te hebben? Moet ik dan denken aan de breedte van een halve straat of valt dit tegen? Vind het lastig om dit uit het filmpje op te maken.

                    Comment


                      #25
                      Dit ligt een beetje aan de breedte van je straat. Maar bij de gemiddelde straat gaat die wel over de volledige breedte.
                      FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                      Comment


                        #26
                        Ben blij met zo een pot , vind ik helemaal geweldig! Ben ook benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet(zal niet heel veel verschillen ALS het zo zal zijn)

                        Comment


                          #27
                          Ik ben benieuwt of deze beter presteert dan de new moon.

                          Comment


                            #28
                            Besteld voor dit jaar dus ben benieuwd

                            Comment


                              #29
                              Net live gezien, met alle respect voor royal, vergeet de new moon en haal deze. Dit is wat je noemt een volle cracklingwolk. Echt een aanrader!

                              Helaas van mij uit geen video.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door mikeapd Bekijk bericht
                                Net live gezien, met alle respect voor royal, vergeet de new moon en haal deze. Dit is wat je noemt een volle cracklingwolk. Echt een aanrader!

                                Helaas van mij uit geen video.
                                Totaal met je eens. En t fijne was dat ze na elkaar geschoten werden. Zo kon je erg goed vergelijken.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X