Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

It's Mine

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Ik heb dit jaar voor de Mega Maxi van China Red gekozen. tip?! Dat was echt mega. Wow Effect van jewelste.

    Comment


      #92
      Na de films van de demo was ik dol enthousiast, maar in de straat werd ik er lang niet zo warm van! Tempo is anders, mines waren minder, maar de kleuren waren wel mooi.
      Zoals op de demo een absolute topper en must have, maar zoals de versie die ik had, laat ik hem staan voor dat geld.

      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #93
        Hier dezelfde ervaringen. Op de demofilms een must-have, in de straat tegenvallend. En dat komt vooral doordat de snelheid niet in orde is. Kleuren zijn inderdaad wel prachtig.

        https://www.youtube.com/simansays

        Comment


          #94


          Deze speciaal gekocht voor de diversiteit aan kleuren en geen spijt van gehad.
          De parels waren bij mij mooi diep van kleur en fel, maar niet zo dik als had gehoopt.
          Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

          Comment


            #95
            Pff, wat een verschil tussen de filmpjes van Mike en simansays.
            Op die laatste is ie echt tergend traag. Tempo bij Mike is redelijk al lijkt de blink wel een stuk minder te zijn :(

            Had van mij ook wel wat breder mogen schieten.
            Heb deze niet gehad afgelopen jaar en denk eerlijk gezegd, afgaande op de straatfilmpjes dat deze dit jaar er ook niet bij gaat komen.

            Comment


              #96
              Kleuren waren wel mooi maar hij sprong er echt niet tussen uit deze cake....geen wow of ah momentjes
              bij deze.
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                #97
                Bijzonder die snelheidsverschillen zeg! Ik had hem ook alleen toen wel de goeie normale snelheid...dus ben er ook lovend over!

                Comment


                  #98
                  Bij mij ging die wel goed qua tempo, maar waren de kleuren lang niet zo fel als ik had gedacht en de blinking mines ook niet

                  Comment


                    #99
                    Ben blij dat ik de sensation van original genomen heb.
                    presteerde een stuk beter, en nagenoeg het zelfde effect

                    Comment


                      Dikke teleurstelling, ben blij dat ik er geen 2 had gekocht...
                      One shot

                      Comment




                        verwerkt in een project als laatste 2 opvolgend ( is geschoten in weiland)
                        "het begon ooit met ladycrackers"

                        Comment


                          Vanavond weer gezien, wat blijft het toch een prachtige cake!
                          Meteen een goede test qua kleuren met een nieuwe camera:

                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            camera ziet er top uit man !
                            http://www.stefandrukker.nl

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                              Vanavond weer gezien, wat blijft het toch een prachtige cake!
                              Meteen een goede test qua kleuren met een nieuwe camera:
                              Hele heldere kleuren. Zeker het overwegen waard dit jaar.
                              Welke camera gebruik je als ik vragen mag? Echt top kwaliteit.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door TryMike Bekijk bericht
                                Hele heldere kleuren. Zeker het overwegen waard dit jaar.
                                Welke camera gebruik je als ik vragen mag? Echt top kwaliteit.
                                Deze cake leent zich er ook perfect voor natuurlijk, maar ben tevreden over de kleuren voor een eerste keer proberen, ook bij andere films met minder heldere kleuren. Het is een Panasonic HC-VX870.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X