Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

It's Mine

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door ZenaVEVO Bekijk bericht
    40 euro voor dit ding...
    als die een 10tje was had ik m waarschijnlijk nog niet eens gekocht.
    Verklaar je nader?

    Ik vind het een hele mooie bak met mooie kleuren.

    Comment


      #47
      OP de film komt deze al goed over inderdaad...maar live zijn die kleuren helemaal mooi fel! Daarom ook besteld vanmorgen.
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #48
        Komt er bij mij ook op zeker, prachtbak!

        Comment


          #49
          Het is godnondeju een goede cake jonguh! Mooie heldere kleuren, kleurensensatie is dit!

          Comment


            #50
            Filmpje van gisteren Demo Rowy Vuurwerk

            Eind goed, Knal goed!

            Comment


              #51
              Je hoort het wel aan de reacties in het publiek haha oohh aah lol
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                #52
                Mooie kleurtjes enzo, maar tis me te snel leeg voor die prijs.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door PaulW Bekijk bericht
                  Verklaar je nader?
                  Ik vind het een hele mooie bak met mooie kleuren.
                  zoals aassamber hieronder ook zegt,
                  hij is vrij snel leeg voor die prijs.
                  tuurlijk is het een cake met erg mooie kleuren.
                  maar waarom moet dat gelijk 40 euro kosten...

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door stefan11 Bekijk bericht
                    Deze is bij 99% van de winkels gewoon voor €40 te koop, misschien bij een kartonafname wat korting. Hoezo zou een winkelier deze voor 25-30 over de toonbank gooien als de normale consument hier gewoon €40 voor neertelt. Het is tenslotte al midden december de freak-acties zijn eig allemaal al voorbij
                    ik denk niet dat de ''normale'' consument hier 40 euro voor neer wilt tellen na een filmpje gezien te hebben.
                    denk dat vrijwel iedereen wel een andere cake voor 40 euro wilt tenzij je een budget van meer dan 300+ hebt.
                    maar dan val je niet meer onder de ''normale'' consument denk ik
                    zou me ook niks verbazen dat deze volgend jaar gewoon voor 25 euro te verkrijgen zal zijn

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door ZenaVEVO Bekijk bericht
                      zoals aassamber hieronder ook zegt,
                      hij is vrij snel leeg voor die prijs.
                      tuurlijk is het een cake met erg mooie kleuren.
                      maar waarom moet dat gelijk 40 euro kosten...
                      Of een cake nou 10 of 30 secondes duurt... 40 euro is altijd snel weg met vuurwerk! Daarom interesseert mij de duur van een cake helemaal niks en kijk ik vooral naar de uitwerkingen en bij mij geldt: 'hoe indrukwekkender, hoe beter', en dat is voor mij wel van toepassing bij deze cake, prachtige kleuren!

                      Comment


                        #56
                        Mega mini is 24,95 das beter waar voor je geld.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                        Of een cake nou 10 of 30 secondes duurt... 40 euro is altijd snel weg met vuurwerk! Daarom interesseert mij de duur van een cake helemaal niks en kijk ik vooral naar de uitwerkingen en bij mij geldt: 'hoe indrukwekkender, hoe beter', en dat is voor mij wel van toepassing bij deze cake, prachtige kleuren!

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                          Of een cake nou 10 of 30 secondes duurt... 40 euro is altijd snel weg met vuurwerk! Daarom interesseert mij de duur van een cake helemaal niks en kijk ik vooral naar de uitwerkingen en bij mij geldt: 'hoe indrukwekkender, hoe beter', en dat is voor mij wel van toepassing bij deze cake, prachtige kleuren!
                          10 of 30 seconden...
                          is een erg groot verschil hoor met vuurwerk.

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door ZenaVEVO Bekijk bericht
                            10 of 30 seconden...
                            is een erg groot verschil hoor met vuurwerk.
                            Stel dat jij een Happy Thunder Q koopt voor 22,50 of je koopt een Tears of Beauty voor 22,50, dan weet ik zeker dat je volgend jaar je alleen die Happy Thunder Q nog kan herinneren, en dat is exact de reden dat ik voor die Happy Thunder Q ga en niet die Tears of Beauty! Tuurlijk verschillen smaken, dus jij mag ook echt wel voor de Tears of Beauty gaan, maar dit is wel de reden dat ik deze It's Mine (want laten we niet te ver afdwalen) ga schieten hier met oud en nieuw! Ik denk dat het een cake is die zoveel indruk maakt, dat ik volgend jaar nog denk: 'woooow, die It's Mine was echt fantastisch!'.

                            Overigens is dat ook de reden dat ik niet ga voor de Mega Mini aasamember. Ik verwacht namelijk niet dat die zoveel indruk zal maken, omdat die elke rij dezelfde kleur heeft, terwijl de It's Mine verschillende kleuren per rij heeft, en ook nog supergoed uitgevoerd! Toch bedankt voor de tip

                            Comment


                              #59
                              Zoals ze hier altijd zeggen... Kost wat, maar hebbie wel wat

                              Comment


                                #60
                                Helemaal mijn ding zeg! Wat een prachtige kleuren en dikke uitwerking met die blinkers er plots bij!
                                Kost wat, maar moet er komen!
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X