Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

It's Mine

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    It's Mine

    Artikelnummer: 1555
    Artikelnaam: It's Mine
    Netto Kruitgewicht: 500 gram
    Aantal Schoten: 63
    Effectomschrijving: De It's Mine uit de Zena collectie bevat 500 gram en schiet de dikste staarten in een rap tempo in waaier vorm. De straat wordt omgetoverd tot een groot kleuren spektakel. It's Mine, zorg dat ie van jou wordt!!
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: €44,95



    Laatst aangepast door pyrofan#1; 12 July 2017, 20:15.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Meestal ben ik niet zo fan van dit effect. Maar moet zeggen het ziet er eigenlijk best wel leuk uit. Misschien wel iets te kort. Maar eens even afwachten wat de prijs gaat doen
    ook bekend op avp met de zelfde naam

    Comment


      #3
      mooie kleuren!

      Comment


        #4
        er staat mij een proff blok bij die het zelfde effect had als deze .
        ff afwachten wat de prijs gaat doen .
        ik ben bang dat ik hem te snel te duur ga vinden .
        maar hij is wel erg mooi
        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

        Comment


          #5
          Op internet staat deze als uitverkocht?? Net als de andere specials, of klopt dit niet?

          Comment


            #6
            Weer zon mooi opgeleukt filmpje met die felle kleuren,, helaas gebeurt het nooit dat ze er werkelijk zo uit komen in de straat
            075 zaantjee

            Comment


              #7
              Ziet er op film machtig mooi uit, hopelijk zijn die kleuren in werkelijkheid minstens zo helder.
              Een cake die er wat mij betreft bij moet komen, maar prijs is wel bepalend, hij moet wel echt indruk maken op een demo.

              Comment


                #8
                Wow wat een ding. Als die ook maar een beetje presteert zo als op het filmpje staat deze toch echt in de straat dit jaar!!

                In een projectje is deze ook echt perfect op te volgen met de massive!
                Laatst aangepast door rbfirework; 22 October 2014, 09:55.
                www.youtube.com/akhfireworksteam

                Comment


                  #9
                  Is hij serieus nu al uitverkocht…

                  www.youtube.com/akhfireworksteam

                  Comment


                    #10
                    Nee, de voorraad is nog niet toegevoegd aan de website. Dit geldt voor meer artikelen.
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      #11
                      Haha bij zena zorgen ze er wel voor dat er genoeg producten zijn hoor, maak je maar geen zorgen!

                      Comment


                        #12
                        Ik heb even contact gehad met ZENA en de It's Mine is ook in productie echt zo fel. 63 shots en 473 gram = 7,5 gram per shot en daardoor zijn ze dus ook echt vol en fel!!
                        www.huismanvuurwerk.nl

                        Comment


                          #13
                          Goed om te horen. Mooi bakkie. Weet je ook al een richtprijs toevallig?

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-freak Bekijk bericht
                            Goed om te horen. Mooi bakkie. Weet je ook al een richtprijs toevallig?
                            Jazeker, hij wordt al verkocht met Freak-korting. Ik zal verder geen reclame maken...

                            Adviesprijs: € 44,95
                            Internetprijs 2014: € 39,95
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              #15
                              Wauw die ziet er goed uit! Misschien een beetje aan de korte kant, maar als de productie echt zo is dan komt hij zeker in huis! It's mine, my own, My precious...

                              Comment

                              Working...
                              X