Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Brugge

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    De Mijter actie geldt niet in Brugge. We zijn sinds dit jaar een store en geen megastore. Heb de topic starter ook gevraagd dit aan te passen in de titel en het eerste bericht. Verder zijn er natuurlijk wel een hele hoop andere aanbiedingen!

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Jacco Bekijk bericht
      De Mijter actie geldt niet in Brugge. We zijn sinds dit jaar een store en geen megastore. Heb de topic starter ook gevraagd dit aan te passen in de titel en het eerste bericht. Verder zijn er natuurlijk wel een hele hoop andere aanbiedingen!
      Is aangepast hoor. Gewoon even reporten de volgende keer, pakken wij het op.

      Comment


        #33
        Hier ook de 1+1 actie?

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door pdoek Bekijk bericht
          Hier ook de 1+1 actie?
          Ja zeker!

          Comment


            #35
            Zena Vuurwerk wishes you a Merry Christmas!

            HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

            Comment


              #36
              Hebben jullie de official trailer van de Zena Trophy 2016 al gezien?



              Maak nu kans op 2 daylightcakes met de winactie van onze FB-pagina! https://www.facebook.com/zenavuurwer...type=3&theater

              Zena Trophy, zaterdag 24 september 2015, Heerenlaak (Maaseik), België
              HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

              Comment


                #37
                Is deze zaak nog open?

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
                  Is deze zaak nog open?
                  De site loods8.com bestaat nog, en het assortiment daarop is nog actueel dus ik denk dat het nog bestaat. Ik zag zelfs wat dingen op de site staan die bij zena zelf al uitverkocht zijn, alhoewel er wel onder stond dat sommige producten niet aanwezig konden zijn omdat ze die site buiten bepaalde tijden niet bijwerken denk ik. Dan kan je ook nog contact met ze opnemen. Hoop dat je wat hebt aan dit bericht 2 jaar later

                  Comment

                  Working...
                  X