Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Copycat [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Is de All Sides die bij Orthen te koop is dezelfde cake? Aan de omschrijving te zien wel. Er staat echter een adviesprijs bij van 64,95 euro en nu voor 44,95 euro.

    Comment


      #17
      De topper van de demo in Rijswijk inderdaad!

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
        Is de All Sides die bij Orthen te koop is dezelfde cake? Aan de omschrijving te zien wel. Er staat echter een adviesprijs bij van 64,95 euro en nu voor 44,95 euro.
        De All Sides komt niet in de verkoop en is/was zeker niet hetzelfde als de Copycat.
        Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door fritsie Bekijk bericht
          De All Sides komt niet in de verkoop en is/was zeker niet hetzelfde als de Copycat.
          Bedankt! Ik heb Orthen even gevraagd waarom hij nog wel in hun shop staat en wat er geleverd wordt.

          Comment


            #20
            Mooie cake, alleen zit te twijfelen deze of de New Moon.

            https://youtube.com/@Pyroblom

            Comment


              #21
              Echt schitterend deze cake want ik ben echt een crackling fan en vind hem mooier dan de New Moon
              Geniet van het leven en wees verdraagzaam.

              Comment


                #22
                Ik heb de nieuwe New Moon nog niet live gezien, maar uit herinnering van vorig jaar, lijkt deze Copycat vollere boeketten te hebben, waardoor het een grote wolk crackling is. Topper dit!

                Comment


                  #23
                  kort maar krachtig zullen we maar zegge :O toppertje dit !
                  365 days a year pyromaniac

                  Comment


                    #24
                    Ik denk zeker dat deze goed verkocht gaat worden dit jaar! Evenals de New Moon overigens!
                    Eind goed, Knal goed!

                    Comment


                      #25
                      Op de demo gaf deze al zo een ontzettend harde crackling, echt geweldig. Ben benieuwd hoe deze het hier gaat doen, gewonnen met de prijsvraag!

                      Comment


                        #26
                        Deed het goed in de straat behoudens 1 salvo die minder crackling bevatte! Geen idee waar dat aan lag! Welliswaar niet zo agressief als de crackling chry, maar verder een prima crackling waaier!
                        Eind goed, Knal goed!

                        Comment


                          #27
                          helaas had ik hem dit jaar niet vanwege dat hij snel uitverkocht was door dat er te weinig geleverd werden volgend jaar zeker snel toe slaan want zag hem op de demo van de RvH en hij was geweldig !!

                          Comment


                            #28
                            Al met al een lekkere waaier!

                            Eind goed, Knal goed!

                            Comment


                              #29
                              Zeker een mooie bak, dikke wolk hoor!
                              Kwalitatief niet de beste chry crackling waaier op de markt, daarom lijkt mij deze relatief duur.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                                Zeker een mooie bak, dikke wolk hoor!
                                Kwalitatief niet de beste chry crackling waaier op de markt, daarom lijkt mij deze relatief duur.
                                Welke is naar jou mening wel de beste dan? Wil namelijk de beste in zijn soort hebben.

                                Comment

                                Working...
                                X