Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Epic Shocks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    ik heb 5 soorten thunderking's getest

    thunder shock
    epic shock
    thunder tubes
    thunder kong
    katan thunderking

    ik moet zeggen dat katan dan wel bovenaan staat qua knal!
    meer de epic shock is zeker niet de laatste! gaan net zo hard als de thunder tubes alleen gaan ze ietsjes hoger naar mijn gevoel!

    leuk om in je collectie te hebben!
    The final ignition

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Timitraat Bekijk bericht
      Hoe weet je dat het afraders zijn als je ze nog niet hebt getest? Grootte zegt niets. Kijk maar naar die Thunder Tubes van Broekhoff.
      Mijn maat heeft er net 1 getest en ik moet zeggen dat ik positief verrast ben. Ik had niet gedacht dat er zo'n knal uit zo'n ***lig klein dingetje kan komen O.o
      Keep it legal!

      Comment


        #33
        Ja, dat kan zeker, is bij Katan's Thunderkings ook zo. Ieniemienie maar een Binkie heeft moeite er bovenuit te knallen.

        Comment


          #34
          Deze waren erg leuk! Knal van de lancering is harder dan bij andere single shots, en er zitten ook verschillende effectjes in per single shot. De één heeft alleen een knal, de ander een paar sterren, en een paar hadden zelfs twee of drie cracklingsterren! Voor €0.75 per doosje erg leuk om in de collectie te hebben!

          Comment


            #35
            Leuke dingen, echter bij mij dealer wel vrij prijzig.

            Comment


              #36
              sommigen hadden bij mij alleen een knal en anderen een blauw boeketje met een beetje crackling.
              Wel goede singleshots vond ik

              Comment


                #37


                Leuke dingen hoor! Goede knal en verschillende uitwerkingen. Voor de prijs uitstekende single shots!

                Comment


                  #38
                  Startpost en prijs aangepast

                  Comment


                    #39
                    Was deze afgelopen jaar nog leuk?

                    Comment


                      #40
                      Vond ze niet super, maar wat wil je ook voor de prijs. Het zijn typische budget singleshotjes.
                      Klein van stuk en een gemiddelde knal.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Vlinderbommetje Bekijk bericht
                        Vond ze niet super, maar wat wil je ook voor de prijs. Het zijn typische budget singleshotjes.
                        Klein van stuk en een gemiddelde knal.
                        precies dit
                        Keep it legal!

                        Comment


                          #42
                          ehmmm foutje van me zelf ik wilde er 5 bestellen mja 50stuks oops:P
                          ja dat is als je even niet goed oplet he mja 200stuks dat word lekker knallen
                          en boeiend dat ze klein zijn kijk naar die andere kleine shocks ehmmmm dan moet je zelf blazen om de knal eruit te krijgen bahhh deze word gewoon leuk
                          en dat voor 59cent per 4stuks wauw leuk man
                          dus mooier pakkert
                          Laatst aangepast door pyrostar88; 12 November 2017, 23:18. Reden: spreekt voorzich
                          don't worry im fireworks crazy!!!

                          Comment


                            #43
                            Vond deze harder gaan dan de mad dog thunderkings, plus ze hadden nog een ti wolkje

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Fuifduif Bekijk bericht
                              Vond deze harder gaan dan de mad dog thunderkings, plus ze hadden nog een ti wolkje
                              Je hebt de Epic shocks 4 voor 1.29 euro en de epic shocks xl doos 50 stuks 18.99 en dan nog de Mad dog Thundershocks 6 voor 1,99 euro

                              Welke is nou het beste?

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Knalkip Bekijk bericht
                                Je hebt de Epic shocks 4 voor 1.29 euro en de epic shocks xl doos 50 stuks 18.99 en dan nog de Mad dog Thundershocks 6 voor 1,99 euro

                                Welke is nou het beste?
                                ik zou voor de maddog thunderschocks gaan meer kruit sowieso

                                Comment

                                Working...
                                X