Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts

    Black Powder Knaller D

    Artikelnummer: S00006
    Artikelnaam: Black Powder Knaller D
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Stuks: 4 stuks per verpakking, 20 stuks in doos
    Effectomschrijving:
    Tijdsduur:
    Stijghoogte:
    Richtprijs: 8,50

    Laatst gewijzigd door pyroboy; 26 juni 2015 om 19:22

  2. #2
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    tsjah, dit hebben de meeste 'duitse' firma's. Grote rotjes in verschillende maten, knallen echter niet spannend hard vind ik zelf.
    Ook zijn ze overpriced.
    80 stuks kosten € 8,50

  3. #3
    VWC-Lid pyrociruam's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 februari 2013
    Berichten
    87
    Thanks
    33
    44 waarderingen in 30 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
    tsjah, dit hebben de meeste 'duitse' firma's. Grote rotjes in verschillende maten, knallen echter niet spannend hard vind ik zelf.
    Ook zijn ze overpriced.
    80 stuks kosten € 8,50
    Hier ben ik het niet mee eens, ik koop namelijk al een aantal jaren vuurwerk in Duitsland en haal ook altijd een aantal sloffen D Böllers en die kosten in de drogisterijen en bouwmarkten daar 4 a 5 euro. Dat is niet duur als je denk dat de Illegale look knallers in nederland al gouw het dubbele kosten voor dezelfde hoeveelheid. Neem bijvoorbeeld de Barreta's van lesli die eigenlijk gewoon Duitse super Böller 2's zijn. Die kosten 7,99 voor slechts 20 stuks in Nederland en in Duitsland waar Lesli deze knallers ook verkoop onder een andere naam kosten ze 3,99. Wat betreft de knal zijn ze een stuk beter dan de euro sloffen rotjes in Nederland, en veel leuker. Natuurlijk moet je ze niet gaan vergelijken met illegale Flashknallers uit polen,belgié enzovoort. Buskruid knallers kunnen trouwens wel hard knallen dat deden ze vroeger en nu ook in de vorm van de kubische kanonslagen uit Duitsland die een lekkere doffe klap hebben en de Panda Booster Böllers die zo hard schijnen de gaan als kleine flashknallers uit polen. Natuurlijk zijn die jammer genoeg illegaal in Nederland, want die hebben meer dan 2,5 gram Buskruid per knaller.

  4. #4
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    Je hebt inderdaad wel een punt Pyrociruam, heb zelf namelijk ooit de black spanish cracker gehad van cafferata en die knalde goed, deze zijn ook net zo duur als bovenstaande knaller.
    Alleen is van de spanish cracker al bewezen dat deze goed knallen, en van deze knaller moeten we het nog maar even afwachten.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •