Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stardust [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Stardust [Uitloop]

    Artikelnummer: 671
    Artikelnaam: Stardust
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 525 gram
    Aantal Schoten: ...
    Effectomschrijving: "Cake A: Blauwe mine met blauwe sterren en zilveren boeket, blauwe mine met blauwe sterren en rode boeket, blauwe mine met blauwe sterren en paars boeket, blauwe mine met blauwe sterren en gouden blink effect
    Cake B: Paarse mine met paarse sterren en zilveren boeket, paarse mine met paarse sterren en rode boeket, paarse mine met paarse sterren en paars/ zilveren boeket, paarse mine met paarse sterren en zilveren blink effect
    Cake C: Groene mine met groene sterren en zilveren boeket, groene mine met groene sterren en rode boeket, groene mine met groene sterren en blauwe sterren, groene mine met zilveren boeket

    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 59,95
    O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl



    Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 18 November 2018, 14:14.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2


    Prijs: €59,95
    Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

    Comment


      #3
      Ik ben dol op blinkers en er zitten gouden blinkers bij dus dit is echt iets voor mij.

      Comment


        #4
        Nieuw filmpje van Vuurwerkexpert.

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          #5
          De imperial blink in een waaier verzie, en dan ook nog de goede!

          Comment


            #6
            Ik wil ff een broekhoff demo bezoeken waar ze al die betaalbare boxen laten zien!
            Eind goed, Knal goed!

            Comment


              #7
              Vind de collectie van Broekhof zwaar tegenvallen, deze stardust kan mij ook niet overtuigen.

              Comment


                #8
                Is deze ook nog geschoten op een demo?

                ben wel benieuwd hier naar.. twijfel nog steeds beetje als ik moet nemen of niet

                Comment


                  #9
                  Hij is gisteren geschoten bij de demo van Vechtweelde.
                  Ik heb 'm het cijfer 3 (op 10) gegeven, waaruit je mag afleiden dat de prijs/kwaliteitsverhouding in mijn beleving echt heel slecht is. Of er moet een deel niet zijn afgegaan zonder dat ik dat heb gemerkt?
                  Anyway, ik weet dat ik de wijsheid niet in pacht heb, dus wellicht zijn er anderen die hier ook een mening over hebben?
                  Nu zat het weer gisteren niet mee, maar voor 60 euro kun je wel wat beters kopen hoor!

                  Comment


                    #10
                    Bij deze mijn film van gisteren bij Vechtweelde


                    Ik kan me goed vinden in het commentaar van cass hierboven. Houd die 60 euro maar lekker in je zak! Het cijfer 3 (van tien) klopt ook wel. Deze waaier cakes kunnen echt niet imponeren. Ze schieten wel mooi simultaan, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Kleine boeketten, doffe kleuren, zachte burst. Afrader.
                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      #11
                      hmmm, we zullen zien hoe deze presteert in de straat. Ik had hem al besteld.

                      Comment


                        #12
                        Stardust cakes
                        Attached Files
                        Eind goed, Knal goed!

                        Comment


                          #13
                          Volgens mij mis ik een Reserve-lont om deze cakes door te lonten
                          Ziet er nu meer uit alsof we genaaid worden met die broekhoff artikelen
                          Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

                          Comment


                            #14
                            geschoten @Oudjaarsdag 2014/2015
                            Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

                            Comment

                            Working...
                            X