Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spring Garden [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    heb dr ook 2 besteld is de black dragon box ook afgekeurd is blijkbaar een omlabeling

    Comment


      #47
      Mailtje de deur uit aan Broekhoff aan degene waarmee ik de ActievandeDag mee heb geregeld.

      Comment


        #48
        Wij hebben dit product als vervanger geleverd gekregen: Mega Hurricane. Een pakket van acht potten waar je er vier van krijgt.

        Comment


          #49
          Staat wel nog gewoon op de dealers website. Verder heb ik geen mail o.i.d. ontvangen. Ik zou zeggen kopieer dat mailtje dan eens en zet het hier neer.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door fireworkfan Bekijk bericht
            Wij hebben dit product als vervanger geleverd gekregen: Mega Hurricane. Een pakket van acht potten waar je er vier van krijgt.
            Dat zou betekenen dat ik een complete doos krijg dan? Hmm.. Nog niet eens echt zo verkeerd. Effecten zijn wat aan de kleine kant maar verder wel ok. Ik ben benieuwd!

            Comment


              #51
              Volgens mij gaat de black dragon box of iets dergelijks goed lopen

              Comment


                #52
                als de vervanger mij niet bevalt lijkt het me logisch dat ik zelf iets mag uitkiezen heb tenslotte al betaald

                Comment


                  #53
                  Ik denk niet dat deze is afgekeurd, want Broekhoff kan ik één dag het product gewoon van de dealers website afhalen en dit is tot op heden nog niet gebeurt. Verder zullen ze iedereen wel op hetzelfde moment inlichten en niet vandaag Pietje en morgen Jantje. Misschien willen ze op die manier wel die aktie met de bon terugdraaien omdat ze deze anders TE goedkoop verkopen. Zo lang deze te koop staat ga ik er ook vanuit dat dit verhaal niet klopt. Sorry.

                  Comment


                    #54
                    we zullen het zien over 6 dagen

                    Comment


                      #55
                      Het is rond 15:00 vandaag bekend geworden dat ie is afgekeurd. Voor een importeur draait niet alles om liefhebbers dus geef ze wat meer tijd. Ze moeten immers ook nog wat verzinnen om die afkeur op te vangen. Daarnaast kan Broekhoff ook meerdere batches importeren. Word batch A afgekeurd heb je batch B nog en misschien C, D, etc. Maar ik heb geen idee hoe zij dat doen..
                      ..

                      Comment


                        #56
                        Aangezien ik gister een bon bij actie van de dag kocht en ik toch snel een keuze moest maken kwam ik toevallig bij een dealer in Delft nog deze box tegen. Ik kon gewoon die waardebon inwisselen voor deze box.

                        Ik wacht het nu verder af wat er gaat gebeuren :-)

                        Comment


                          #57
                          Ach, we zullen het zien. Hopelijk mogen we dan wel meedenken bij het bepalen van een gelijkwaardig product.

                          Comment


                            #58
                            Het is wel heel vreemd dat als een box is afgekeurd, dat hij via de site gewoon te bestellen is.

                            Zou wel benieuwd zijn wat de vervanger zou worden.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Voor.b Bekijk bericht
                              Het is wel heel vreemd dat als een box is afgekeurd, dat hij via de site gewoon te bestellen is.

                              Zou wel benieuwd zijn wat de vervanger zou worden.
                              Deze Box is inderdaad afgekeurd wij hebben hier 2 dagen geleden een mail over ontvangen.

                              Comment


                                #60
                                Deze Box is inderdaad afgekeurd wij hebben hier 2 dagen geleden een mail over ontvangen.Er word een vervangend artikel geleverd. Wat het vervangend artikel is weet ik niet. Staat overigens wel op de site maar zodra je een dealer kiest is deze niet te bestellen.Je kan overigens altijd je dealer vragen om de vc118 dragon box als vervangend artikel dit is namelijk dezelfde

                                Comment

                                Working...
                                X