Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spring Garden [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Dit vind ik een erg goeie

    Comment


      #17
      lijkt veel op de dragonbox van broekhoff

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door aboynamedsue Bekijk bericht
        lijkt veel op de dragonbox van broekhoff
        Is een omlabeling

        Comment


          #19
          Dit filmpje van de Spring Garden kwam ik tegen op het youtube kanaal van Vuurwerkexpert.

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Laatst aangepast door Mr Kamuro; 6 December 2014, 11:13.

          Comment


            #20
            besteld....

            Comment


              #21
              ik wat te laat met de voucher inleveren dus geen gratis vuurwerk dus nu heb ik voor 2x deze box 120 Euro moeten betalen is nog niks mis mee volgend

              Comment


                #22
                Nah ja, uiteindelijk mijn kortingscode kunnen gebruiken en deze genomen. Geen gratis vuurwerk (komt nog wel), maar deze kost mij nu wel uiteindelijk slechts 45,00 euro.

                Comment


                  #23
                  Twijfel twijfel twijfel... Zal ik hem er nog bijnemen of niet... Wel een heerlijk bakje voor een nette prijs.

                  Comment


                    #24
                    Mooie finale met een mooie nabrander! Prima prijs voor een prima product!
                    Eind goed, Knal goed!

                    Comment


                      #25
                      Mooi ding! Deze haal ik denk ik wel
                      Vuurwerk is een passie!

                      Comment


                        #26
                        Is de film uit productie??

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door nikoken1 Bekijk bericht
                          Is de film uit productie??
                          Ja, In België kan je deze box al kopen.Wel de omlabeling Galaxy maar is alleen een andere verpakking. Xtremerides/lvt hebben deze box al geschoten video staat op beide kanalen https://www.youtube.com/watch?v=fqsp...6djAQKNkCVS64Q

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                            Nah ja, uiteindelijk mijn kortingscode kunnen gebruiken en deze genomen. Geen gratis vuurwerk (komt nog wel), maar deze kost mij nu wel uiteindelijk slechts 45,00 euro.
                            Mag ik vragen welke kortingscode? wil deze ook bestellen en kan ook een coupon invoeren. ben benieuwd.
                            Ik zeg BOEM .....!

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door nemmie Bekijk bericht
                              Mag ik vragen welke kortingscode? wil deze ook bestellen en kan ook een coupon invoeren. ben benieuwd.
                              Via actievandedag kun je voor 19,95 een bon kopen t.w.v. 50,- euro. Die kun je dan hierop inwisselen. Dus betaal je uiteindelijk nog maar 45,00 euro. Let op, je moet nog voor 5 euro extra bestellen, totaalbedrag voor korting moet 80,00 euro zijn (aktie artikelen tellen niet mee). Verder zijn de voorwaarden aangepast en krijg je wel GEEN GRATIS vuurwerk hierbij. Maar ach, beter 30 euro korting dan een flutcake, toch?

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                                Via actievandedag kun je voor 19,95 een bon kopen t.w.v. 50,- euro. Die kun je dan hierop inwisselen. Dus betaal je uiteindelijk nog maar 45,00 euro. Let op, je moet nog voor 5 euro extra bestellen, totaalbedrag voor korting moet 80,00 euro zijn (aktie artikelen tellen niet mee). Verder zijn de voorwaarden aangepast en krijg je wel GEEN GRATIS vuurwerk hierbij. Maar ach, beter 30 euro korting dan een flutcake, toch?
                                thx ga gelijk even kijken.
                                Ik zeg BOEM .....!

                                Comment

                                Working...
                                X