Banner GBV-WECO - BestelVuurwerk.nl
Pagina 31 van 41 EersteEerste ... 212930313233 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 451 t/m 465 van 607

Discussie: Hollandivani

  1. #451
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 december 2017
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Kan ik dit jaar wel gaan en hoeveel krijg je mee ( klein vuurwerk zols rotjes en thuderkings ? ) ik twijfel tussen deze winkel. Heel erg

  2. #452
    VWC-Lid Fuifduif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Berichten
    772
    Thanks
    1.312
    1.057 waarderingen in 251 posts
    Dit jaar ga ik er weer langs, met wat geluk scoor je wel wat.. Vorig jaar een pak pijlen gekocht (ben de naam kwijt) voor 12 euro, terwijl ze in de winkels er liggen van 20 euro. Was nog een aardig pakket ook voor tussendoor. Maar goed, met grote verwachtingen moet je niet gaan. Wel met de gedachte: ik ga even een frisse neus halen en wat vuurwerk kopen om te kloten

  3. #453
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 december 2010
    Berichten
    14
    Thanks
    1
    0 waarderingen in 0 posts
    Kan iemand een filmpje of foto maken van de drukte om 00:00 uur vannacht?

  4. #454
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2017
    Berichten
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    ik ben er vanmorgen vroeg geweest sommige cakes zijn echt goedkoop big gold crystal 100 euro platinum 220 euro profi final mooie prijs.
    Wat ik jammer vind is dat de 450 shots (king of town) er niet is en de vervangers hiervoor zijn echt niks.
    Ook staat er bij de platinum 484 shots dit is niet zo.

  5. #455
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ja grappig. Die hebben ze nooit binnen gekregen en krijgen ze ook niet binnen (of zoals hun moeten zeggen; hij word waarschijnlijk nu uitgeladen). Was er vanmorgen ook nog even rond 4.00. Er was niemand, alleen 10 man en een speakerinstallatie die over de hele Bazaar te horen was voor mijn gevoel. Blijft een aparte sfeer. Je word bijna weggekeken. Werd nog bijna gedwongen om meer geld uit te geven omdat ze zagen dat ik meer geld had. Uiteindelijk een klein pakketje voor onderweg naar de echte dealers gekocht.

  6. #456
    VWC-Lid sander17's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Locatie
    container op zee
    Berichten
    309
    Thanks
    51
    114 waarderingen in 55 posts
    Hahaha Ruben jij gaat ook elk jaar weer heh Haha.

    Net geweest en de 100s gold willow salute mee genomen alleen kan er dus niks over vinden.
    Geïmporteerd door geisha en net geen 2kg voor 70 euro.
    Weet iemand iets meer over deze compound ?

  7. #457
    VWC-Lid maasster's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Berichten
    518
    Thanks
    222
    291 waarderingen in 136 posts
    Onzin tent... Van te voren contact gehad met de zaak en de gok maar gewaagd, 500.000 voor 40euro, koopje gaan dus. Ter plekke was het een 50k met een 0 erachter... nee die newe maar niet mee vriend.

    De cakes die er zouden zijn voor onder de 10euro niet kunnen vinden, de cakes welke goedkoop aangeboden zouden zijn waren er toen ook niet.

    Fluttent, we zette nog geen stap binnen en er werd al gevraagd of we in de rij wouden aansluiten en bestellen zonder enige tijd te hebben om te kijken.

  8. Deze 2 gebruikers waarderen maasster voor het bericht:


  9. #458
    VWC-Lid Fuifduif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Berichten
    772
    Thanks
    1.312
    1.057 waarderingen in 251 posts
    Ook langs geweest vanavond. Mensen liepen met pakken rotjes uit de winkel en heel veel sier... nou ik mijn gok wagen en vragen; hebben jullie rotjes? ‘Nee.’ Hebben jullie thunderkings? ‘Nee.’ (Overigens 1 euro). Grondbloemen? ‘Ja.’ Nou 4 pakken grondbloemen meegenomen want het kost toch niks. Uiteindelijk nog rond gekeken en gevraagd naar de pijlen pakketen. Alle pakketen waren op (ook de turbo clash die 18 euro is), dus maar een pak rocket science voor 7,50 en dragstar rockers voor 12,50 meegenomen. Jammer, want had juist de pijlen willen hebben die ‘uitverkocht’ waren. Toen zag ik een knalpakket met wat cat. 1 erin, voor 22,50. Later nadat ik Hollandivani verliet, vertrok ik naar een andere dealer, waarbij hetzeldde pakket voor 30 euro verkocht werd.
    Nou goed, ik zag nog wat kleine cakes staan voor onder of rond de 10 euro, maar niet gekocht. Zou toch vast op zijn.. Maar toen, keek ik naar boven en zag ik staan: 1KG cake. Hmm, ik twijfelde al. Dus ik vroeg aan een medewerker of het wel klopt, een cake van 1kg. Dus hij pakt de cake erbij, probeert te vinden hoeveel gram er in zit, kon niks vinden (overigens ik ook niet). Was wel een aardig grote cake voor 30 euro, maar ben helaas de naam kwijt.
    Eind goed al goed, verwacht niks van Hollandivani! Toen ik vroeg of er een nieuwe lading zou komen, kreeg ik als antwoord; kan ieder moment komen, geen idee wanneer het binnenkomt. Lekker zo een zaak runnen. Maar wil je lol trappen en wat klein spul kopen? Tsja, dan kan je een gok wagen.

  10. #459
    VWC-Lid sander17's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Locatie
    container op zee
    Berichten
    309
    Thanks
    51
    114 waarderingen in 55 posts
    die 1kg cakes zijn er al jaren en ook al jaren zijn het klote dingen hahaha

  11. Deze gebruiker waardeert sander17 voor het bericht:


  12. #460
    VWC-Lid Fuifduif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Berichten
    772
    Thanks
    1.312
    1.057 waarderingen in 251 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander17 Bekijk bericht
    die 1kg cakes zijn er al jaren en ook al jaren zijn het klote dingen hahaha
    Aha, gelukkig niet meegenomen

  13. #461
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ja die zijn echt slecht. Zit 500 gram in maar ze zitten vol met lucht. Ze schieten onwijs hoog. Ze zitten zonder kooi in een doos dus knallen ook niet. Allemaal plofjes. Lekker laten liggen voor die prijs. Beter rijdt je door naar de VWT dealer in Beverijk.

  14. Deze gebruiker waardeert Ruben voor het bericht:


  15. #462
    VWC-Lid sander17's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Locatie
    container op zee
    Berichten
    309
    Thanks
    51
    114 waarderingen in 55 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Ja die zijn echt slecht. Zit 500 gram in maar ze zitten vol met lucht. Ze schieten onwijs hoog. Ze zitten zonder kooi in een doos dus knallen ook niet. Allemaal plofjes. Lekker laten liggen voor die prijs. Beter rijdt je door naar de VWT dealer in Beverijk.
    Ze zien er groot uit en vaak kijken mensen naar de buitenkant Haha

  16. #463
    VWC-Lid Fuifduif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Berichten
    772
    Thanks
    1.312
    1.057 waarderingen in 251 posts
    Heb begrepen dat deze zaak vuurwerk verkoopt die ze al 2/3 jaar hebben liggen waardoor het dus voor ‘goedkoop’ verkocht wordt. Dit zorgt er natuurlijk ook voor dat alles ‘op’ is.
    Per dag worden ze tussen de 2 en 3 keer beleverd.

    Dit jaar voor de lol maar eens weer gaan, kijken wat ze te bieden hebben.

  17. #464
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Nee ze hebben hun vuurwerk niet 2 of 3 jaar liggen. Beter nog; de bunkers staan gewoon leeg buiten de verkoop. Omdat ze een beperkt assortiment hebben (30/40 artikelen) en om de paar uur geleverd krijgen hebben ze soms iets niet en later weer wel. Echter hehben ze ook veel lokkertjes helemaal niet in het assortiment opgenomen.

  18. #465
    VWC-Lid sander17's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Locatie
    container op zee
    Berichten
    309
    Thanks
    51
    114 waarderingen in 55 posts
    ze verkopen wel eens vuurwerk wat al een aantal jaar niet lekker verkoopt en hun verkopen het dan voor veel minder.
    dus soms heb je wel een product van een aantal jaren oud haha.
    had jaren geleden een fluitbak van ik dacht schuurmans daar gehaald.
    mega groot en lomp ding van 500 of 1000 schoten.
    maarja was bagger

Pagina 31 van 41 EersteEerste ... 212930313233 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •