Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hollandivani

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door L@rs Bekijk bericht
    Komt de folder voor dit jaar nog???
    De jaarlijkse advertentie verschijnt volgende week als het goed is in je lokale huis-aan-huis (stads)blad.

    Comment


      Ik verwacht inderdaad dat hij aanstaande woensdag weer in de Kennemer staat.

      Comment


        Heeft iemand de advertentie al voorbij zien komen ?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door sander17 Bekijk bericht
          Heeft iemand de advertentie al voorbij zien komen ?
          je kan beter zeggen de artikelen die ze niet of nauwelijks op voorraad hebben..
          dat mensen hier nog naar toe gaan??
          2 x geweest, eerste keer was jaren geleden en toen ik de rij zag was ik al klaar , tweede keer liep ik zo naar binnen en alles wat er hing was er niet of moesten ze eerst kijken.. geweldige voorraad beheer..
          niet mijn ding, maar smaken verschillen uiteraard.
          naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

          Comment


            Nou het is weer een mooie flyer klik
            • Overal staat "kruid"
            • De ongetwijfeld correcte beschrijving: "500.000 SCHOTS NITRAAT ROL 35m"
            • enz enz.

            Bij mij gaat de bullshit detector vol af. Slecht geschreven, delen zijn onzin dus ik zou mijn geld elders uitgeven.

            Comment


              Dat Cafferata spul koop je daar gewoon goedkoper dan elders. Je moet echter niet zeuren als het artikel waar je voor komt er niet is.
              Geldt ook voor de pakketen, die zijn het voor dat geld meer dan waard. Maar vaak niet gehele dag voorradig.
              Gewoon lekker overdag gaan als het wat rustiger is en kijken of er wat interessants is.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Zaliotuur Bekijk bericht
                Nou het is weer een mooie flyer klik
                • Overal staat "kruid"
                • De ongetwijfeld correcte beschrijving: "500.000 SCHOTS NITRAAT ROL 35m"
                • enz enz.

                Bij mij gaat de bullshit detector vol af. Slecht geschreven, delen zijn onzin dus ik zou mijn geld elders uitgeven.
                Altijd al zo geweest. Ook het kruid, dat schreven ze voorheen ook zo. Luisteren naar mensen doen ze ook niet denk ik zo. Maar goed, dat past ook wel bij dit verkooppunt. En toch blijven er mensen hun vuurwerk kopen. Natuurlijk is niet alles zo slecht, maar veel is dat wel.

                Comment


                  Wauw! Lijkt elk jaar onduidelijker te worden. Wat ongelofelijk, onduidelijke folder. Ik koop het niet meer daar! Echt prut

                  Comment


                    lijkt me wel leuk om daar te staan en dan hun folder namen te gebruiken als bestelling.

                    dus heeft u voor mij de "DE MOOISTE, ZWAARSTE, EN GROOTSTE
                    1 KG KRUIT CAKE-BOXEN" voor 29.99.

                    en hebben ze namen dan weer geen prijzen

                    Perfect Four 80 schots 1,5 kg kruid
                    Excellent Box 144 schots 2 kg kruid
                    Feuer Platte 80 schots 1,5 kg kruid
                    Incredible Fan 160 schots 2 kg kruid
                    Professional Tube 100 schots 2 kg kruid
                    Sixpack 216 schots 4 kg kruid
                    Prof. China Box 130 schots 1,5 kg kruid
                    Big Platina Crystal 222 schots 4 kg kruid
                    Tripple Splitter 135 schots 1,5 kg kruid
                    Profi Final 244 schots 4 kg kruid
                    Spring Meister 144 schots 2 kg kruid
                    Special Attraction 366 schots 6 kg kruid
                    Big gold Crystal 144 schots 2 kg kruid
                    Extreme prof.cake box 420 schots 6 kg kruid

                    kortingen tot wel 75%..

                    ik zeg doen..
                    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                    Comment


                      Dat mensen hier nog steeds in de rij gaan staan In de jaren '90 hadden ze al van die vage advertenties en eenmaal daar werd je belazerd waar je bij stond

                      Comment


                        In de jaren 80 en ook nog 90 had je veel van dit soort zaken in Amsterdam, marktkoopmannen en/of vage winkeltjes die de vuurwerkverkoop er ook bij deden. In de Echo en Amsterdams Stadsblad had je dit soort advertenties elk jaar. Vol met spelfouten etc. In de winkels onder de toonbank nog wel het eea extra te krijgen. Mooie tijd op zich :-)

                        Comment


                          Nou we hebben weer kunnen lachen. Zonder portemonnee heen gegaan, dus gewoon even kijken. Kwamen daar weer binnen in de heerlijke foute muziek, beveiligers voor de deur. Binnen was druk met mensen met grootse verwachtingen maar ja, ondertussen weet je toch wel hoe het werkt daar? Eigenlijk was het alweer snel zichtbaar... Achter de balie boven de bunkers veel verschillende producten met prijzen. Prijzen zijn trouwens echt niet laag vergeleken met andere Cafferata winkels... Maar misschien wel iets goedkoper. Special Attraction was 200, Platina Chrystal 250, Golden variant was 150 dacht ik. Verder waren de pakketten gewoon aan de dure kant (hun kleinste Topper 1 pakket 25 euro). Maar ze hadden wel de Big Box voor 65 euro staan. Dat was wel te verwachten, aangezien deze nooit is besteld door hun... Zo waren er meer producten die ze niet hebben gehad waar ze wel mee adverteren in de winkel. En het mooi is, je ziet alle mensen met dezelfde producten naar buiten lopen. Allemaal de 'eigen label' 500 grammers die ondertussen 30 euro per stuk kosten, Topper 1 pakketten en Air Show 2 pijlenpakketten (oid.). Verder hadden ze een aantal boxen waarschijnlijk wel. Toen we kwamen kwam er net een levering, op de pallets stonden alleen diezelfde producten... Gek.

                          Ze hadden trouwens wel kanonslagen en die thunderkingachtige dingen.

                          Comment


                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Schermafbeelding 2017-12-19 om 16.16.14.jpg
Vertoningen:1
Grootte:670,8 KB
ID:	1564548

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Schermafbeelding 2017-12-19 om 16.16.33.jpg
Vertoningen:1
Grootte:682,9 KB
ID:	1564549

                            Comment


                              Hahaha hij is weer mooi Ze hebben zowaar het woord kruit goed gespeld dit jaar!
                              Work is the curse of the drinking class

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
                                Hahaha hij is weer mooi Ze hebben zowaar het woord kruit goed gespeld dit jaar!
                                Hahaha, dat is inderdaad een hele prestatie!

                                Comment

                                Working...
                                X