Banner Vuurwerkmania - Vuurwerkmania.nl
Pagina 2 van 41 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 607

Discussie: Hollandivani

  1. #16
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    De folder heeft reeds in de plaatselijke couranten gestaan vele informatie staat er niet in. Excacte prijzen altijd niet die staan pas in de winkel, daar moeten we zelf achter komen. Hollandivani zal dit jaar de Kings Collection gaan verkopen met meerdere 500 grammers waarvan de namen nog geen eens bekend zijn! Kings Collection is de nieuwe lijn van Brave en Wichers.

  2. #17
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ik ben weer vna plan om zo vroeg mogelijk in de rij te staan een van de dagen, wil toch die Kings Collection even zien.

  3. #18
    VWC-Lid Tunit's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1.065
    Thanks
    11
    42 waarderingen in 26 posts
    Ik weet het niet ik twijfel erg. vroeg in de rij gaan staan ken niet dus zal het tegen de midag woorden als ik ga! ik kijk het wel even aan!

  4. #19
    VWC-Lid Tunit's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1.065
    Thanks
    11
    42 waarderingen in 26 posts
    Vandaag langs geweest jammer genoeg al veel vuurwerk uitverkocht! ik had al veel siervuurwerk dus had daar niet egt wta tezoeken!

    Was tedruk om foto's temaken


  5. #20
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Wederom ben ik zeer positief over deze winkel.

    Ik stond om 03.30 in de rij met een paar andere jongens. Er stonden zo'n 20 mensen voor ons. Een uur later werd de rij steeds groter. Ook werden we wakker geschrokken door een tweetal supervlinders. Daarna was het alleen maar rumoerig met ander (kleiner) vuurwerk. 5 voor 6 gingen de deuren open en mog ik in de eerste groep mee naar binnen. Daar werd ik gelijk geholpen. Nog voordat ik naar buiten kon lopen zag ik de eerste cake al de lucht in gaan. Maar het vuurwerk zelf. Ik had veel te veel besteld en zat nog ruim onder mijn budget maar ik zag al dat het nooit ging lukken. Dus ik mijn fiets gepakt en later mijn vuurwerk weer proberen te vervoeren maar dat ging niet echt lukken.

    Dus ik mijn vader in de vroege ochtend (lees: half 7) wakkergebeld die kon mij natuurlijk wel ophalen. Een half uur later kwam hij aanrijden en laadde ik mijn vuurwerk in. Zelf naar huis gefietst en daar het vuurwerk weer op mijn kamer gelegd. Wat een berg vuurwerk:

    Laatst gewijzigd door Ruben; 30 december 2007 om 10:50

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    73
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Hey man,

    De super vlindertjes en de pot komen me bekend voor.

    Afgelopen jaar hadden ze het bij hollandivani weer goed voorelkaar en was alles ruim op voorraad. Laat het dus vanaf nu duidelijk zijn, geen bullshit meer ***len over nat vuurwerk, afgekeurd vuurwerk etc.

    Je koopt er goed vuurwerk tegen een goede prijs.


    Ook dit jaar ga ik er weer halen, misschien tot dan.


    Groeten,

    junkie
    [SIZE=3]Als afgunst branden wou, konden ze de gaskraan dicht draaien.[/SIZE]

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 oktober 2006
    Berichten
    238
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    ik ga ook denk ik heen s' ochtends vroeg en anders als het niet kan ivm werk ga ik 31 dec

  8. #23
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    We hebben 30 december een soort familie dag bij de hollandivani. Word dus even kijken wat voor leuks ze hebben!!
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  9. #24
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nitraat12 Bekijk bericht
    We hebben 30 december een soort familie dag bij de hollandivani. Word dus even kijken wat voor leuks ze hebben!!
    Houd er dan wel rekening mee dat het vanwege die actie extra druk kan zijn he!
    Vuurwerk is een passie!

  10. #25
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Hoe kan je een familiedag hebben bij de Hollandivani? Ik bedoel, die winkel is alleen een koude kale opslagbunker met vooraan een lange verkoopbalie. Daar lijkt mij niet veel leuks te doen verder. Toont ook totaal geen gezelligheid uit daar, maar ze moeten het ook hebben van de non- stop drukte. Ik moet wel zeggen, in de middag is het gewoon goed te doen daar. In de avond is het gewoon rustig.

  11. #26
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Nee we gaan met de familie een dagje naar de zwarte markt
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  12. #27
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nitraat12 Bekijk bericht
    Nee we gaan met de familie een dagje naar de zwarte markt
    Ah zo, wel grappig
    Vuurwerk is een passie!

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 november 2008
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    90
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 1 post
    Ik vind de drukte niet zo zeer gek in het westen van het land.. Voor ons in Twente is het redelijk vergelijkbaar! Vanaf 5 uur 's morgens begint zich bij ons de rij te vormen... (en dan heb ik het over Almelo)

    Daarnaast zijn inderdaad de prijzen niet verkeerd.. Maar ik vind persoonlijk toch dat er een bepaalde "Vuurwerk Sfeer" mist zoals wij die noemen!

    Veel leveranciers vinden dat onze winkel vuurwerk uitstraalt... En de foto's die ik hier heb gezien, is puur en alleen "Vroeg opstaan, lekker goedkoop vuurwerk inkopen en klaar"! Voor de mensen die genieten van de vuurwerk sfeer en het kopen in vuurwerk sfeer, denk ik dat dit een beetje jammer is...

    Daaraan wil ik graag eventjes toevoegen dat op hun website "Gerard Joling pakket, exclusief bij Hollandivani Vuurwerk" wel had weg gemogen.. wij hadden die pakketten netzo goed dus niks is exclusief

  14. #29
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nitraat12 Bekijk bericht
    Nee we gaan met de familie een dagje naar de zwarte markt
    O dat word dan een dode boel als ik het zo bekijk. De Zwarte Markt is alleen geopend op zaterdag en zondag. De vuurwerkverkoop is in 2008 alleen op maandag, dinsdag en woensdag.

  15. #30
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JustinHarings Bekijk bericht
    Ik vind de drukte niet zo zeer gek in het westen van het land.. Voor ons in Twente is het redelijk vergelijkbaar! Vanaf 5 uur 's morgens begint zich bij ons de rij te vormen... (en dan heb ik het over Almelo)

    Daarnaast zijn inderdaad de prijzen niet verkeerd.. Maar ik vind persoonlijk toch dat er een bepaalde "Vuurwerk Sfeer" mist zoals wij die noemen!

    Veel leveranciers vinden dat onze winkel vuurwerk uitstraalt... En de foto's die ik hier heb gezien, is puur en alleen "Vroeg opstaan, lekker goedkoop vuurwerk inkopen en klaar"! Voor de mensen die genieten van de vuurwerk sfeer en het kopen in vuurwerk sfeer, denk ik dat dit een beetje jammer is...

    Daaraan wil ik graag eventjes toevoegen dat op hun website "Gerard Joling pakket, exclusief bij Hollandivani Vuurwerk" wel had weg gemogen.. wij hadden die pakketten netzo goed dus niks is exclusief
    Ik wil zeker niet gaan zeggen dat er geen vuurwerk sfeer rondom Hollandivani hangt. Vanaf 5 uur, heel vroeg dus, komen de eerste echte vuurwerkfanaten al aan om in de rij te staan. Vorig jaar was het heel gezellig. Ondanks de vorst, mist en drukte was het heel gezellig. Iedereen was wel met een groep heen, en niet alleen in de groep werd over vuurwerk gepraat maar ook met omstanderd heb ik praatjes kunnen maken.

    Zelfs heb ik nog ochtendkranten staan uitdelen die we bij het tankstation mee hadden genomen. Zo met wat meer mensen kunnen praten over vuurwerk. Ook werd er al wat vuurwerk afgestoken, wat natuurlijk ook een leuke ochtend er van maakt.

    Alleen de vuurwerksfeer hangt niet echt in de verkoopruimte zelf. Een kale koude boel.

Pagina 2 van 41 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •