Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

China Box [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    China Box [Uitloop]

    Artikelnummer: 672
    Artikelnaam: Chinabox
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 1380 gram
    Aantal Schoten: ...
    Effectomschrijving: "Cake 1: 25 schoten met groene staart, groene blink en paarse sterren, rode staart naar rode sterren en zilveren blink, zilveren staart naar dragon egg
    Cake 2: 40 schoten met rode staart naar rood palmboom effect en paarse sterren, groene staart naar groen palmboomeffect en paarse sterren, gele staart naar geel palmboom effect naar groene sterren, blauwe staart naar blauwe palmboom naar gele sterren en zilveren staart naar zilveren palmboom effect en rode sterren
    Cake 3: 25 schoten met rode staart naar paarse peony met rode crackling, groene staart naar rode peony met groene crackling
    Cake 4: 40 schoten met groene staart, blauwe peony en gele blink, rode staart naar felgroene peony met zilveren blink, zilveren staart naar rood palmboomeffect en crackling effect"

    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: ...
    O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl



    Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 18 November 2018, 14:14.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Afmetingen: 44 x 33 x 15 cm

    Comment


      #3
      Iemand een idee wanneer er filmpjes van komen? houden ze geen demo dit jaar??
      Laatst aangepast door Fireworkfreakz19; 23 November 2014, 12:06.

      Comment


        #4
        Volgens mij doen ze inderdaad geen demo. ben echter ook erg benieuwd naar deze box

        Comment


          #5
          Van 159,95 voor 99,95 en dus 130 schoten (25mm)

          Comment


            #6
            Net gezien op een demo, Kleurrijke boeketten maar naar mijn mening te klein qua formaat om te concurreren met andere boxen van deze prijs.

            Comment


              #7
              Mijn dealer waar ik dit jaar heb besteld weigert deze te verkopen, te veel geld voor te weinig kwaliteit helaas....

              Comment


                #8
                Heb deze voor een leuke prijs (55 euro) op de kop weten te tikken Ga ervan uit dat het voor dat geld wel de moeite waard is, niet?

                Comment


                  #9
                  Eens op vuurwerkexpert gekeken en gegoogeld op deze box, maar niks nakkus nada, geen filmpje te vinden?
                  Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door RemcoS Bekijk bericht
                    Eens op vuurwerkexpert gekeken en gegoogeld op deze box, maar niks nakkus nada, geen filmpje te vinden?
                    Bij onze buren van FPM staat deze video:

                    Comment


                      #11
                      Muhahaha

                      Thmx voor het filmpje!!

                      Die 100 euri's houd ik in mijn zak ;)
                      Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                      Comment


                        #12
                        Ik vraag me bij dit soort producten altijd af wie bedonderd wie. Bedonderd de Importeur de Consument of wordt de Importeur bedonderd door de fabriek in china die geen goed werk afleverd. Snap niet hoe een Importeur hier zn prijs voor durft te vragen.

                        Comment


                          #13
                          Hahahaha op 0:29 ook echt 'Categorie 1 is dit toch?' Deze effecten zijn wel heel erg klein zeg.

                          Comment


                            #14
                            Hierbij dan ook mijn film van twee stuks van deze cakeboxen, geschoten bij de demo van Vechtweelde:



                            Zeer belabberde cakebox. Hier voel je je als gezinnetje echt bij afgezet wanneer je je 100 piek hieraan spendeert. Ik snap niet waar dit misgaat hoor, bij Broekhoff. Zij hadden nooit van dit soort afgangen in hun collectie. Geef hier geen geld aan uit, mensen. Ook geen 55 euro, K2K24.
                            Laten we lekker link gaan doen!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door LucasH Bekijk bericht
                              Hahahaha op 0:29 ook echt 'Categorie 1 is dit toch?' Deze effecten zijn wel heel erg klein zeg.
                              HAHAHAHA!! Ik zie deze dit jaar staan voor 159.95 euro

                              Edit: 99.95 euro voorverkoop prijs

                              Comment

                              Working...
                              X