Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hardix demo 2014

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hardix demo 2014

    Gaat Hardix dit jaar nog een demo schieten ?

    #2
    Nee, die zal er niet komen.

    Comment


      #3
      Blijft Hardix nog wel in de huidige vorm bestaan, omdat de winkels omgetoverd zijn naar vuurwerkmania?. Als dat zo is heb je indirect al een demo van Hardix gehad bij vuurwerkmania in Rijssen.
      http://www.youtube.com/c/ReVerser

      Comment


        #4
        Dan zou de vraag weer zijn hoe de samenwerking van Hardix met Mercurius verandert, nu Hardix met Rubro in zee gegaan lijkt (Vuurwerkmania).

        Comment


          #5
          dan ben ik wel erg benieuwd hoe dit er dit jaar uit gaat zien bij hardix. Wat zijn ze van plan? Is hardix vuurwerkmania geworden? Of staan ze naast elkaar? Is er iemand die deze vragen kan beantwoorden? Want ik moet eerlijk zeggen dat de site van hardix zelf ook niet echt overloopt van up-to-date-heid
          greetzz
          Eer was was was, was was is!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
            Blijft Hardix nog wel in de huidige vorm bestaan, omdat de winkels omgetoverd zijn naar vuurwerkmania?. Als dat zo is heb je indirect al een demo van Hardix gehad bij vuurwerkmania in Rijssen.
            Jij snapt het.
            Vier veilig, vier legaal!

            Comment


              #7
              niet alle winkels zijn omgetoverd naar vuurwerkmania. Ik werk bij een vuurwerkwinkel die bijna alle collecties van hardix verkoopt en die staat er nog niet tussen. Dus vandaar ook mijn vragen hierover.
              greetzz
              Eer was was was, was was is!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                niet alle winkels zijn omgetoverd naar vuurwerkmania. Ik werk bij een vuurwerkwinkel die bijna alle collecties van hardix verkoopt en die staat er nog niet tussen. Dus vandaar ook mijn vragen hierover.
                greetzz
                Dan kun je misschien beter even bij de winkel langsgaan waar je werkt want ik heb me laten vertellen dat Hardix vorige maand al zijn winkeliers heeft bezocht om een toelichting te geven. Dus de betreffende winkelier zou op de hoogte moeten zijn. En zo niet, dan als de sodemieter Roderick bellen...
                www.huismanvuurwerk.nl

                Comment


                  #9
                  hehe, Ik zal eens even zien vandaag.
                  Ga er vanuit dat het wel goed zit...
                  greetzz
                  Eer was was was, was was is!

                  Comment


                    #10
                    Hardix wordt vuurwerkmania ?
                    Laatst aangepast door fascinating; 6 October 2014, 11:13.

                    Comment


                      #11
                      Iemand enig idee wat er met de uitloopartikelen gebeurt?

                      Comment

                      Working...
                      X