Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bulldog

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    deze prijs is gewoon ruk. Kun je lang of kort over discussieren, maar hier wordt je gewoon genaaid.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

    Comment


      #17
      Yeah vind mines leuk, maar hier kan ik niks mee
      Na 4 keer zullen mensen ook niet meer onder de indruk zijn.

      Comment


        #18
        Eindelijk deze bak eens in de straat gezien, of eigenlijk op een kruispunt, maar wel van dichtbij dus.
        Indrukwekkende bak om te zien met die tubes, mensen verwachten helemaal niets als ie net aan is, maar dán! BAM! BAM! BAM! Haha, wat een dreunen, heerlijk! Je voelt de dreunen gewoon, de mines zijn echt top als je dichtbij staat en iedereen was onder de indruk. Geweldig ding, absoluut te duur, want hij is gewoon snel weg, maar wel érg tof hoor! Wil hem zeker nog eens hebben!

        Comment


          #19
          Daar is de film en de reacties spreken voor zich hehe. De dame die grondbloemen stond af te steken schrok bij de eerste dreun en ons (ik en mijn neefie) hoor je ook lachen. Wat een ding, prachtig!

          Comment


            #20
            Hij is wat prijzig...maar wat een gruwelijke bak. Die beuken als die mines eruit komen zijn geweldig haha.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              Al een tijd een twijfelaar over deze bak, maar damn die dreunen doen me toch twijfelen.

              Comment


                #22
                Holy shit wat een gaaf ding. Wel veels te duur.

                Comment


                  #23
                  hij klinkt erg lekker ja! maar 5 tientjes vind ik voor dit toch wel te duur! goed de oogjes open houden voor een freak actie dan maar!
                  365 days a year pyromaniac

                  Comment

                  Working...
                  X