Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 48 van 48
  1. #46
    VWC-Lid superviswouter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Berichten
    208
    Thanks
    89
    379 waarderingen in 91 posts
    Zo, na al jaren niks meer van me te laten horen wil ik toch nog even een berichtje plaatsen. 2014 vond ome agent het leuk om een keer een bakje koffie bij me te komen 'drinken'. Owja en met 5 collega's.. Ze vonden mij berichten in dit forum erg interessant en daarom wilde ze even met mij kletsen (jaja freaks ze lezen echt mee op dit forum dus let goed op wat je post). Ik was volgens hun een hele grote jongen op vuurwerk gebied!! Natuurlijk had ik helemaal geen vuurwerk in huis want ik film alleen maar vuurwerk! Mijn pagina op youtube bestaat sindsdien gewoon nog steeds en ik wilde jullie even 2 jaarlijkse filmpjes posten waar het hele dorp van geniet. Verder post ik nog veel product filmpjes en ik zal proberen dit jaar weer wat nieuwe te maken en op mijn kanaal te gooien.

    Het eerste filmpje is van onze jaarlijkse 'Kinder' show. We organiseren elk jaar een show om 20.00 op de 31e voor de kinderen in ons dorp. We hebben veel sponsoren en winkels die ons hierbij ondersteunen. Owja als je het filmpje te lang vind duren... laatste minuten begint de finale!



    Het volgende filmpje is van en voor de grotere 'kinderen' in het dorp. Hier zie je de wat zwaardere blokken en is het heerlijk genieten. (Als dit filmpje niet gepost mag worden, sorry hiervoor)



    Verder zijn er in voorgaande jaren nog steeds updates op mijn kanaal geweest. Ik heb na het voorvalletje mijn kanaal wel een half jaar offline gehaald. Dit heeft me heel veel abbo's gekost wat jammer is. Wil je me weer van mijn filmpjes kunnen genieten dan ben je altijd welkom op het youtube kanaal van 1xtremepyro.

    Sorry voor de reclame!!

    Groetjes!

  2. Deze 7 gebruikers waarderen superviswouter voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2015
    Berichten
    50
    Thanks
    19
    22 waarderingen in 17 posts
    Waanzinnige show weer! Leuk dat er een heel dorp in mee gaat. Zie al weer uit naar de show van komende jaarwisseling!

  4. Deze gebruiker waardeert Gekkehuis voor het bericht:


  5. #48
    VWC-Lid emieloss's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    1.986
    Thanks
    5.492
    1.722 waarderingen in 787 posts
    Gruwelijkkkk! ��

  6. Deze gebruiker waardeert emieloss voor het bericht:


Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •