Banner GBV-WECO - BestelVuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 29 van 29
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 oktober 2012
    Berichten
    36
    Thanks
    0
    9 waarderingen in 6 posts
    Dit jaar weer vuurwerk gehaald bij Felix Vuurwerk! Wat een topcollectie weer om over de service maar te zwijgen! We gaan er weer veel plezier aan beleven. Alleen de After buren was niet leverbaar, dus een goede vervanger gekregen. Zijn er eigenlijk nog meer freaks geweest?

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 oktober 2012
    Berichten
    36
    Thanks
    0
    9 waarderingen in 6 posts
    Dit jaar weer vuurwerk gehaald bij Felix Vuurwerk! Wat een topcollectie en de service was ook weer super! De After Burn was niet leverbaar maar zeker een goede vervanger gekregen. Zijn er eigenlijk nog freaks geweest?

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2007
    Locatie
    Berkum
    Berichten
    666
    Thanks
    299
    205 waarderingen in 145 posts
    Prima Winkel, Goede service, biertje gedronken en werkelijk elk artikel hebbenz e geprobeerd en anders hadden ze meer dan geweldige vervangers.. weinig winkels waar de service zo goed is.. dat maakt dat ik hier al jaren kom en blijf komen!

  4. #19
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.493
    Thanks
    709
    756 waarderingen in 413 posts
    Iemand enig idee of Felix dit jaar ook weer een showtje/demonstratie heeft? Blijft de meest fantastische winkel in de regio!

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2007
    Locatie
    Berkum
    Berichten
    666
    Thanks
    299
    205 waarderingen in 145 posts
    Wilmer, Nee dat doet hij helaas niet meer.

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Berichten
    1.095
    Thanks
    480
    687 waarderingen in 178 posts
    ook de prijzen zijn niet zo scherp meer als een aantal jaar geleden toen ze nog in die woonwijk zaten.

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2007
    Locatie
    Berkum
    Berichten
    666
    Thanks
    299
    205 waarderingen in 145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
    ook de prijzen zijn niet zo scherp meer als een aantal jaar geleden toen ze nog in die woonwijk zaten.
    Beste Metallicafan, waar baseer je dat op?

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Berichten
    1.095
    Thanks
    480
    687 waarderingen in 178 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jrvuurwerk Bekijk bericht
    Beste Metallicafan, waar baseer je dat op?
    Eerder verkochten ze veel voor freak korting. Ook ging er altijd 25%korting vanaf tijdens de demo avond.
    Zo kocht ik bijvoorbeeld het 16shots cakeje Divine van wolff voor maar 3 euro terwijl hij normaal 8 euro kost.ook kreeg je er altijd een dikke cake bij boven de 100 euro. Bijvoorbeeld de Mayday cake van wolff tw van 45 euro

  9. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 november 2016
    Berichten
    20
    Thanks
    4
    4 waarderingen in 3 posts
    Kopen al verschillende jaren daar en de prijzen zijn altijd goed en vergelijkbaar of lager dan de omliggende vuurwerkdealers.
    Daarnaast heeft Felix vuurwerk ook een Facebook pagina waar regelmatig leuke prijzen worden verloot en dan hebben we natuurlijk ook de open dag waar diverse artikelen met kortingen zijn te verkrijgen. Zie dit als de vervanger van de demoavond (omdat die er niet meer is).

    Daarnaast wordt vuurwerk ook elk jaar een stukje duurder en zullen sommige toppers die je voorheen voor een spotprijsje kon kopen er tegen woordig niet meer zijn.

    Mijn ervaring is altijd erg goed en de sfeer zit er altijd goed in, erg leuk om langs te gaan.
    Kijk al weer uit naar komend oud en nieuw!!

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Berichten
    1.095
    Thanks
    480
    687 waarderingen in 178 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niek-kale Bekijk bericht
    Kopen al verschillende jaren daar en de prijzen zijn altijd goed en vergelijkbaar of lager dan de omliggende vuurwerkdealers.
    Daarnaast heeft Felix vuurwerk ook een Facebook pagina waar regelmatig leuke prijzen worden verloot en dan hebben we natuurlijk ook de open dag waar diverse artikelen met kortingen zijn te verkrijgen. Zie dit als de vervanger van de demoavond (omdat die er niet meer is).

    Daarnaast wordt vuurwerk ook elk jaar een stukje duurder en zullen sommige toppers die je voorheen voor een spotprijsje kon kopen er tegen woordig niet meer zijn.

    Mijn ervaring is altijd erg goed en de sfeer zit er altijd goed in, erg leuk om langs te gaan.
    Kijk al weer uit naar komend oud en nieuw!!
    Als je daar in de buurt woont kan ik me dat voorstellen. Ik woon echter ver weg en in het verleden ging ik er dus speciaal heen en dat loont de moeite niet meer. Nu ga ik naar valk wat ook ver weg is voor mij. Maar als je voor honderden euro's bestelt is dat de moeite waard.

  11. #26
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.493
    Thanks
    709
    756 waarderingen in 413 posts
    Ik snap je punt Metallicafan, Felix heeft inderdaad niet meer de echte freakprijzen, maar als je kijkt naar dealers in de omgeving Kampen/Zwolle is dit wat mij betreft alsnog een van de meest interessante! Vooral qua sfeer en service, wat altijd super is! Ik snap zeker dat je er niet de nodige kilometers voor rijdt, maar voor hier in de buurt is dit echt een fijne zaak!

  12. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2007
    Locatie
    Berkum
    Berichten
    666
    Thanks
    299
    205 waarderingen in 145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
    Als je daar in de buurt woont kan ik me dat voorstellen. Ik woon echter ver weg en in het verleden ging ik er dus speciaal heen en dat loont de moeite niet meer. Nu ga ik naar valk wat ook ver weg is voor mij. Maar als je voor honderden euro's bestelt is dat de moeite waard.
    Ik weet zeker als je met die kerel gaat babbelen en zeker als je er vroeger geweest bent, je er wel uitkomt met hem. Die freakactie heeft hij 1 jaar gehad, daarna niet weer. maar ben er altijd nog uitgekomen met hem. Daarbij een top zaak wat ik qua sfeertje nog nergens ben tegen gekomen in NL

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2007
    Locatie
    Berkum
    Berichten
    666
    Thanks
    299
    205 waarderingen in 145 posts
    Voor de liefhebbers.

    Morgen is er bij Felix in de winkel open dag met extra aanbiedingen in de winkelzelf. Voor de liefhebbers wees welkom.

  14. Deze gebruiker waardeert jrvuurwerk voor het bericht:


  15. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2007
    Locatie
    Berkum
    Berichten
    666
    Thanks
    299
    205 waarderingen in 145 posts
    Dit jaar ook hier weer geweest!

    Liep als de gesmeerde bliksem, prima service gehad en alles stond mooi klaar. top winkel!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •