Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Predator [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Nog iemand ervaring met deze waaier? Hij lijkt me erg tof en kan hem voor 25 euro aanschaffen twijfels!

    Comment


      #17
      Nu 4 voor 90 euro bij Zena Kan deze een beetje tippen aan de crackling chry 2.0? Zit nu toch te twijfelen

      Comment


        #18
        Vast niet anders had deze wel meer in de spotlight gestaan. Maar voor die prijs zal het ook zeker geen slechte deal zijn!

        Comment


          #19
          Kan je ook niet echt gaan vergelijken deze cake heeft wel crackling maar ook color changing stars wel vet opzich.
          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

          Comment


            #20
            Ik heb hem vorig jaar gehad, echt een topcake. Is lastig te vergelijken met de crackling chry 2.0. Er zit in ieder geval veel meer kleur in. Maar 4 voor 90€, zou ik zeker niet aan mij voorbij laten gaan.

            Comment


              #21
              Daar heb je gelijk in idd. Helaas ook geen straatfilmpjes hier, al ziet hij er op de andere filmpjes wel goed uit.

              Had ook liever de Crackling Chry (aanbieding) gehad, maar helaas;)

              Comment


                #22
                Hmm vind een karton toch eigenlijk net teveel. Even zien of ik iemand kan vinden die wil delen

                Comment


                  #23
                  Vind hem op film geweldig over komen, wat een top cake zeg.
                  Tis dat mn budget op is, anders had ik hem er zeker bij besteld.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    Was me eigenlijk nooit eerder echt opgevallen..maar is een mooie inderdaad op de film..maar hier helaas het zelfde budget probleem :(

                    Comment


                      #25
                      Dit jaar voor het eerst de predator gehad en wat een ontzettend lekkere rammer zeg.
                      De Crackling is echt goed hard en de colour change maakt 'm gewoon echt af.
                      Ik zou hem niet het kleine broertje van de Chry Crackling noemen. De Predator is gewoon ijzersterk.
                      Gebeurd wel vaker dat 1 product alle aandacht krijgt, wat hier ook gebeurd lijkt te zijn.

                      Comment


                        #26
                        Er zijn kartonnen beschikbaar voor 90 euro per karton!
                        Is het de moeite waard om hiervan een karton te halen? Heeft iemand een goed filmpje ervan?

                        Comment


                          #27


                          Ik vond dit filmpje op youtube. Persoonlijk een leuke waaier maar niet bijzonder. Ik zou de 90 euro ergens anders aan besteden, maar het is geheel aan jou

                          Oorspronkelijk geplaatst door Koentjuhh Bekijk bericht
                          Er zijn kartonnen beschikbaar voor 90 euro per karton!
                          Is het de moeite waard om hiervan een karton te halen? Heeft iemand een goed filmpje ervan?

                          Comment


                            #28
                            Bedankt voor het filmpje!
                            90 euro voor een karton en dan vuurwerk met die kwaliteit, vind ik zeker het overwegen waard!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
                            https://youtu.be/wbqgvJrR5sw

                            Ik vond dit filmpje op youtube. Persoonlijk een leuke waaier maar niet bijzonder. Ik zou de 90 euro ergens anders aan besteden, maar het is geheel aan jou

                            Comment


                              #29
                              Had er afgelopen jaar 2 wel dikke cake hoor.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                #30
                                Uitloop?! Zonde zeg, topcake.

                                Comment

                                Working...
                                X