Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Original's Finest Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Original's Finest Box

    Artikelnummer: 1547
    Artikelnaam: Original's Finest Box
    Netto Kruitgewicht: 2000 gram
    Aantal Schoten: 4x25
    Effectomschrijving: Het beste dat Zena te bieden heeft! 2 kilo kruit en 100 schoten van de allerbeste en grootste effecten in 1 cakebox. Deze box met hoog tempo moet je hebben!
    Richtprijs: €149,50



    Laatst aangepast door ylke; 22 October 2015, 14:38.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Mocht deze bak in het echt ook zo voor de dag komen dan vind ik het op de prijs na echt een top box, maar met een leuke korting een must om te hebben.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Wat een super cake! Ik vind de adviesprijzen voor dit soort cakes echt veel te duur voor mijn budget.. Wil graag meer dan 2/3 cakes per jaar! Hopelijk verkrijgbaar met een leuke korting dan zal ik hem zeker kopen! ;-)

      Comment


        #4
        Wanneer deze met een kortingsactie van 30% te krijgen is, en dus voor 105 euro te krijgen is een prachtige bak! Hier wil ik wel een euro of 120 voor neerleggen, maar ook niet meer dan dat. Het is een prachtige box en Zena kennende zullen ze vast wel wat van de prijs aandoen als aanbieding. En als er dan nog een actie van een winkel overheen komt, is die 100% voor mij!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Is deze nog geschoten op de zena trophy?

          Comment


            #6
            Formeel wel, maar je had er geen f*uck aan. Alle vier de cakes gingen tegelijk af. En dan op vier posten elk één box, vlak naast elkaar. Midden in de rook van andere cakes. Er is dus niemand die op basis van de Trophy een fatsoenlijk beeld heeft kunnen krijgen van deze box.
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #7
              Dit is wel een topper hoor, maar zeer prijzig...

              Comment


                #8
                Filmpje van de trophy, 4 boxen te tegelijk waarvan ook alle cakes tegelijk gingen:

                https://www.youtube.com/user/Originallover

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
                  Filmpje van de trophy, 4 boxen te tegelijk waarvan ook alle cakes tegelijk gingen:

                  Nu weten we precies waar we aan toe zijn
                  Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                  Comment


                    #10
                    Die ging wel heel snel zeg hihi vind het wel een super mooie blokje hoor..

                    Moet keuzen gaan maken met alle die cakeboxen enzo..

                    Comment


                      #11
                      net besloten dat deze er bij gaat komen. vorig jaar had ik veel budget spul, dit jaar dan maar wat minder spul, als het dan ook maar goed spul is! en met deze denk ik dat dat wel goed komt
                      Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

                      Comment


                        #12
                        Super box dit zeg!

                        Er zijn ook te veel leuke boxen op dit moment haha..

                        Comment


                          #13
                          ik denk trouwens dat we naar 3 boxen in totaal kijken in het filmpje van de zena trophy. op de 2e plek van links zie je de hele tijd alleen maar salvo´s de lucht in gaan. en 3x een crackling mine op het einde. echter heeft het salvo blokje maar één crackling mine op het einde in de normale product video. dus staan er daar op die plek zoiezo 3 van die blokjes. dus ik denk dat alle vier de potten bij elkaar op een plek zijn gezet. per 3.
                          Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

                          Comment


                            #14
                            Toch grappig dat er zo weinig gereageerd word op deze!

                            Ben hier toch wel beetje fan van door het tempo en de uitwerkingen. En ik weet van de trophy dat de effecten heel erg groot zijn heb de box daar live gezien.

                            Comment


                              #15
                              Ik vind het bij deze box allemaal moeilijk in te schatten,
                              de blinkers vind ik geweldig en alle producten die ik ooit van zena heb gehad waren goed.

                              maar ik vind die filmpjes van hun producten niet echt lekker,
                              de linker helft is te dichtbij waardoor je het effect niet goed kan overzien en rechts dan zie alles beter maar dan is het scherm weer te klein, kortom afwachten tot de demo filmpjes.

                              maar er zit een lekker tempo in.
                              naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                              Comment

                              Working...
                              X