Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Original's V.I.P. Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
    Klopt helemaal,maar ook de eindverbruiker is verantwoordelijk voor het behoud van onze traditie.
    Inderdaad en aangezien wij hier in principe allemaal de eindverbruiker zijn gaan we het weer hebben over dit product, daar gaat het tenslotte om
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
      Leuke box, gefilmd op de Zena Trophy:

      Met mijn eerste post op het forum dan gelijk maar weer on topic gaan Heb deze voorlopig op mijn lijst staan en ben blij met de film van Vuurwerkkoning maar hoe wordt het nu precies afgeschoten, 2 tegelijk links en 1 rechts? De rechter lijkt me echt anders te zijn (en minder mooi) naar mijn mening zoals minder felle kleuren met name het rood. Elke keer als ik er naar kijk betrap ik me erop dat ik alleen maar links aan het kijken ben.
      https://youtu.be/SxxMgCgu2do

      Comment


        #18
        Rechts is maar 1 cake te zien door het aantal schoten te tellen. Deze staat vol in de rook vandaar dat deze minder lijkt. De wind kwam namelijk van links op het filmpje. Dat was wel erg jammer van de demo, de rook die enorm bleef hangen. Vandaar ook de verschillende effecten, de box bestaat uit 2 cakes en rechts werd er maar 1 afgestoken.

        In het echt was dit een regelrechte topper, echt mooie kleuren en grote boeketten.

        Comment


          #19
          Deze is geschoten op de Zena Trophy!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door florian96 Bekijk bericht
            Deze is geschoten op de Zena Trophy!
            dat meen je niet!
            Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

            Comment


              #21
              Weet iemand toevallig of deze box gisteren is geschoten op de demo? Zo ja, is hij de moeite waard voor 75 euro?

              Comment


                #22
                Hij is niet geschoten!

                Comment


                  #23
                  Ben eigenlijk benieuwd waarom hij 1 min in de demo film duurt en 30 sec in de andere filmpjes?
                  Neem het ervan!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door FireworkAddicted Bekijk bericht
                    Ben eigenlijk benieuwd waarom hij 1 min in de demo film duurt en 30 sec in de andere filmpjes?
                    Omdat op het 30 sec filmpje beide tegelijkertijd worden afgeschoten.

                    Comment


                      #25
                      Ik vond deze persoonlijk net als de brutal box een beetje tegenvallen. De effecten zijn niet al te groot en het tempo ligt te laag. De Zena Triumph is voor een tientje minder veel mooier.

                      Comment


                        #26
                        Film van de demo maandag, voor het eerst goed kunnen zien, vind het een dikke box, mooie effecten en lekker rammen;

                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Mijn filmpje gemaakt tijdens de ZENA Winkeliersdemo 2015:

                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            #28
                            Topic en verkoop prijs 2015/ 2016 bijgewerkt !!
                            Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                            Comment


                              #29
                              Vanavond geschoten op de Vuurwerkdemo De Kanonslag 2015, grote effecten met harde bursts, dus zeker een aanrader!

                              https://www.youtube.com/user/Originallover

                              Comment


                                #30
                                Ik vind hem de adviesprijs niet waard. Maar als je deze met korting kan krijgen is het een leuke box!

                                Filmpje:

                                https://youtube.com/@VuurwerkBram

                                Comment

                                Working...
                                X