Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ti-Rep

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Zit hier bij de Intratuin dealer in de outlet op=op actie... gaat er toch niet uit hè
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
      Zit hier bij de Intratuin dealer in de outlet op=op actie... gaat er toch niet uit hè
      Helaas wel dus.

      Comment


        #33
        Kan alsjeblieft iemand ontkennen dat deze is afgekeurd of niet binnenkomt? Aangezien hij van de websites gehaald is.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door 1a2b Bekijk bericht
          Kan alsjeblieft iemand ontkennen dat deze is afgekeurd of niet binnenkomt? Aangezien hij van de websites gehaald is.
          Zoals je in de posts boven je kunt lezen is deze in de uitloop, dus hij gaat uit het assortiment.
          Waarschijnlijk is hij dus op de meeste plekken uitverkocht.

          Eddy.
          Waar rook is, is vuurwerk.

          Comment


            #35
            Bij de winkel van vtc in Dordrecht staat deze nog te koop voor 19,95 ?

            Comment


              #36
              Blijft een prachtige knalcake om te zien. Label vind ik zelf al gaaf, effect daarbij maakt hem net wat mooier dan menig ander cake in dezelfde categorie.

              Comment


                #37
                Hoeveel zitten er in een karton?

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Tunderking Bekijk bericht
                  Hoeveel zitten er in een karton?
                  Kartoninhoud 9/1.

                  Comment


                    #39
                    Iemand hier nog ervaringen mee, de laatste jaarwisselingen? Harder dan de Delicious Thunder bijvoorbeeld? Beide 36 shots. Kan dezr voor een leuk kartonprijsje meenemen namelijk

                    Comment


                      #40
                      Blijft een leuk ding, vooral als je er meerdere tegelijk de lucht in knalt. Zijn her en der nog te verkrijgen.
                      Laatst aangepast door Manke Nelis; 10 September 2020, 19:59.

                      Comment


                        #41
                        Echt fantastische cakes, super krachtig en harde crackling. Als je ze nog kan krijgen zeker doen! Helaas niet gefilmd

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC_0205.jpg
Vertoningen:1
Grootte:206,0 KB
ID:	1578391

                        Comment


                          #42
                          ik zie deze nu staan voor €99,- per karton. Dat is wel rammen geblazen denk ik...

                          Comment


                            #43
                            Pfoe, heel verleidelijk. Ze zijn ook per stuk verkrijgbaar voor €15 zie ik...

                            Comment

                            Working...
                            X