Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Out of the box .

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Out of the box .

    Artikelnummer: 02729
    Artikelnaam: Out of the box
    Netto Kruitgewicht: 768 gram
    Aantal Schoten: 120 schots
    Effectomschrijving: Wow! Deze vuurwerkdisplay bestaat uit 4 maximaal gevulde cakes die bomvol zitten met de meest professionele pyro-effecten. Grote strobobouquetten in de kleuren rood, zilver, groen en goud. Chique gouden willows en blauwe time-rain met ingebouwde waaier.
    Tijdsduur: 79 sec
    Stijghoogte: 15 - 20 m
    Richtprijs: €.49,95
    O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door ylke; 29 March 2015, 19:32.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    Ben gek op willows en ben nieuwsgierig wat dat blauwe time rain in houd en wacht met smart op het filmpje want prijs technisch gezien koop je voor dit bedrag niet snel een kat in de zak
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Omlabeling Marco? En is er ook een filmpje voorhanden?

      Comment


        #4
        Leuke Retro look.

        Wat mij wel ergert is het feit dat men schrijft dat deze maximaal gevuld is. Als het klopt dat hier maar 768 gr. in zit dan spreek je over slechts 6,4 gr. kruit per shot. Kan niks zijn in mijn ogen, lijkt me dus een budget bak voor de doorsnee huisvader.

        Comment


          #5


          lijkt mij dat dit hem is.

          Comment


            #6
            Hierbij een filmpje lesli.



            Enorm slecht als je het mij vraagt

            Comment


              #7
              Oei oei. Het 'out of the box' denken gaat prima bij Lesli, maar de 'out of the box' uitvoering is erg slecht zeg...
              Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

              Comment


                #8
                Valt toch eigenlijk reuze mee? Alleen is dit een China filmpje, dus ook nog maar afwachten hoe die dan in het echt is, alleen ik zelf zou 'm niet kopen.

                Comment


                  #9
                  de informatie is erg interessant het filmpje is helaas niet interessant. Hopen maar op een demo want het klinkt goed ! nu de uitwerking nog goed!

                  *edit zie net dat dit al een oud product is blijkbaar (was mij niet bekend) zal vast wel YouTube video zijn met de eind uitwerking denk ik! effe zoeken! niemand ervaring inmiddels ?
                  365 days a year pyromaniac

                  Comment

                  Working...
                  X