Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunderstrike

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Daar kun je echt niet veel over zeggen. Ligt best nog wel wat sneeuw daar dat kan de zachte knal verklaren. Meer filmpjes????
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      #17
      Moet toch wel zeggen dat ik een piep in me oor had, maar stond er nogal dicht bij.
      Zal straks even op een andere locatie een normale kanonslag, solo thunder en deze afsteken.

      Comment


        #18

        Alvast bedankt

        Comment


          #19
          Filmpje 2:
          Eerst de solo thunder, dan de thunderstrike en dan beide snel achter elkaar.
          Verschil was goed te horen, de thunderstrike was duidelijk harder. Kwam ook geen klei uit de thunderstrike maar soort gips

          https://www.youtube.com/watch?v=EZ5y...ature=youtu.be (1080p voor iets betere kwaliteit)

          Comment


            #20
            Ik heb ook een doosje gekocht, de helft heeft inderdaad roze lont. Geen idee waarom, maar ziet er wel mooi uit. De knaller is verder strak afgewerkt, heel stevig voor een Nederlandse knaller, en met mooie plastic dopjes.

            Comment


              #21
              Dit is met stip 1 van de beste Nederlandse knallers. Mooi afgewerkt en knoepers hard. Mooie zeer harde knal. Zekers een aanrader.
              http://www.youtube.com/c/ReVerser

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                Dit is met stip 1 van de beste Nederlandse knallers. Mooi afgewerkt en knoepers hard. Mooie zeer harde knal. Zekers een aanrader.
                Heb je een filmpje??

                Comment


                  #23
                  In de straat gaan ze goed hard.
                  Kijk wel uit voor troep die eruit knalt!

                  Comment


                    #24
                    Mooie knallers, er vliegt inderdaad wel wat gips in het rond.

                    Comment


                      #25
                      Dat vind ik dan ook gelijk het nadeel van dit soort rotjes. Knal prima. Maar laat de boel lekker snipperen. Je moet echt wel een bril op en goed beschermd gekleed zijn. Weet wel dit is goedkoper om te maken maar toch.
                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        #26
                        volgens mij gaan ze best wel zacht

                        Comment


                          #27
                          Voor NL begrippen gaan ze zeker enorm hard (harder dan de Cafferata vlinders en Ultra Bombs), maar zoals eerder gezegd vliegen de stoppen overal heen. Een brilletje is bij deze dingen dan ook een must. Wat wel leuk is is dat de klank een beetje anders is bij deze dan bij andere rotjes; deze geven namelijk meer een klap ipv een plof.

                          Comment


                            #28
                            Zeer goede knallers,hadden gbv dit jaar het eerst als importeur.
                            Mensen kwamen terug om deze te halen, ze waren erg enthousiast over de knal!
                            Deze dit jaar geprobeerd en moet zeggen erg verrast over de dikke knal, AANRADER!

                            Comment


                              #29
                              wat kosten ze in 2017?

                              Comment


                                #30
                                ik "denk" het zelfde als vorig jaar 20 stuks voor 4,50

                                Comment

                                Working...
                                X