Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bright Stars Rockets

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bright Stars Rockets

    Artikelnummer: 7211
    Artikelnaam: Bright Stars Rockets
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ... gram
    Aantal schoten: volgt
    Effectomschrijving: volgt
    Kartoninhoud: 36/1
    Richtprijs: ...




    O.a. te koop bij: www.wecovuurwerk.nl

    #2
    Filmpje van het product

    Comment


      #3
      Kan iemand het verschil zien met deze http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...821#post682821 ? als je het mij vraagt zijn het dezelfde pijlen met een ander plaatje

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door mr.sombrero Bekijk bericht
        Kan iemand het verschil zien met deze http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...821#post682821 ? als je het mij vraagt zijn het dezelfde pijlen met een ander plaatje
        Er is geen verschil, Weco heeft wel meer lijnen/uiterlijk van pijlpakketten en potten die hetzelfde zijn.

        Comment


          #5
          Mooie pijltjes, erg klein, maar maximaal gevuld. Dit jaar weer, aanrader als je van knallen met mooe kleuren houdt!

          Comment


            #6
            Iemand ervaring met deze pijlen? Hoeveel gram zijn ze? Zijn nu namelijk in de aanbieding bij de zuiderburen.

            Comment


              #7
              Vind het eerlijk gezegd echt helemaal niets. Weinig effect en zachte burst. Zijn idd zelfde pijlen (Proline is Weco)

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
                Iemand ervaring met deze pijlen? Hoeveel gram zijn ze? Zijn nu namelijk in de aanbieding bij de zuiderburen.
                Nog steeds 8,50 weggegooid geld. Ik sta ervan te kijken dat deze troep nu door Zena wordt verkocht. En ja, ik heb de Proline-versie zelf geschoten.
                Well, that depends...

                Comment


                  #9
                  Toen ik een jaar of 8 was, dan had dit pakketje magisch geweest. Leuk voor de kleine liefhebbers in wording, dat dan weer wel...
                  BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                  Comment

                  Working...
                  X