Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fall Out

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Geschoten per twee, te zien vanaf 02:50.

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Vuurwerkmania Demo Avond in Kampen:

        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          #19
          Ik heb deze special meegenomen in de schietlijst, als vervanging van de Pot of Gold van Royal. ben erg benieuwd hoe deze in de straat is

          Comment


            #20
            Erg fraai, maar miste een beetje het wow effect. Misschien omdat hij erg kort is, en ook een beetje massa mist. Wel een leuke afwisseling.

            Comment


              #21
              Hiervan een aantal besteld (wel voor een betere prijs) ben benieuwd wat dat voor resultaat gaat geven. Ze zijn niet helemaal te vergelijken met een 'horsetail' zoals ik ze ken maar desalniettemin wel een gaaf effect!

              Comment


                #22
                Vanavond ook gezien.



                Het is een bijzondere cake. Het effect is heel aardig uitgewerkt en zie je zelden. En toch werd ik er niet zo warm van Het had gewoon niet die wow-factor, nog afgezien van de hoge prijs.
                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment


                  #23
                  Mooi en goed uitgewerkt, voornamelijk de kinderen en vrouwen die aanwezig waren leken spontaan wakker te worden.



                  Blijft een prachtig effect, alleen de C17 kan de Angel of Death beter:
                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	c17flares.jpg
Vertoningen:1
Grootte:41,5 KB
ID:	1560423

                  Comment


                    #24
                    Haha, mooie foto.

                    Ik vond m in Oss juist wel de WOW factor hebben. Uniek effect dat gegarandeerd opvalt in de straat. Toch leuk als je wat afwisseling hebt in je schiet lijst lijkt me. Met een beetje korting is ie bijzonder interessant naar mijn mening.
                    Vier veilig, vier legaal!

                    Comment


                      #25
                      Straatfilmpje '16-'17

                      Comment


                        #26
                        Deze cake helemaal over het hoofd gezien afgelopen jaren.

                        Wat een gave cake zeg! Uniek effect! Alleen de prijs is een beetje aan de hoge kant.
                        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                          Deze cake helemaal over het hoofd gezien afgelopen jaren.

                          Wat een gave cake zeg! Uniek effect! Alleen de prijs is een beetje aan de hoge kant.
                          Niks voor outlet?Zoek deze namelijk ook nog voor een mooi prijsje.
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment

                          Working...
                          X