Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gunfire

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gunfire

    Artikelnummer: 1522
    Artikelnaam: Gunfire
    Bruto Gewicht:
    Netto Kruitgewicht: ca. 340 Gram
    Aantal Schoten: 35 schoten
    Effectomschrijving: 35 shots Multi effect battery "Gunfire", Effect: Groene kometen naar gouden coco met zilveren en blauwe sterren, gecombineerd met crown brocade.
    Tijdsduur: 30 sec.
    Stijghoogte: 40 meter
    Afmetingen:
    Kartoninhoud:
    Richtprijs: € 22,50

    O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl





    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door titanium; 27 October 2015, 13:11.

    #2
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      #3
      Gek genoeg vind ik de film niet helemaal goed overkomen terwijl ik op de demo toch best enthousiast was! Even een volgende demo afwachten denk ik.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door pyro-freak Bekijk bericht
        Gek genoeg vind ik de film niet helemaal goed overkomen terwijl ik op de demo toch best enthousiast was! Even een volgende demo afwachten denk ik.
        Beetje raar wat je hier nu zegt. In jouw geval kun je beter op een betere filmpje wachten dan weer een demo te bezoeken. Je eerste indruk op de demo was toch goed? Waarom laat je je mening dan beïnvloeden door dit filmpje? Wat wanneer het filmpje helemaal zwart was en je niks kon zien, zeg je toch ook niet dat je gaat twijfelen en toch maar weer eens een demo moet bezoek, toch?

        Comment


          #5
          Mijn idee ook, vond hem voor die 22,50 echt prima, maar op film nu komt hij niet zo denderend op mij over. Goed te zien dat film altijd een indicatie geeft, maar het in werkelijkheid anders overkomt.

          Comment


            #6
            22,50 is volgens mij een koopje toch? Je ziet wel dat alles niet perfect loopt en ook niet dat alle boeketten even vol zijn, maar voor een normale consument is dit echt een pracht van een bak!

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
              22,50 is volgens mij een koopje toch? Je ziet wel dat alles niet perfect loopt en ook niet dat alle boeketten even vol zijn, maar voor een normale consument is dit echt een pracht van een bak!
              Voor mij ook hoor alhoewel ik redelijk abnormaal ben
              Goede waaiercake met een zeer nette prijs, ik zie regelmatig veel duurdere voorbij komen die minder presteren.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                Beetje raar wat je hier nu zegt. In jouw geval kun je beter op een betere filmpje wachten dan weer een demo te bezoeken. Je eerste indruk op de demo was toch goed? Waarom laat je je mening dan beïnvloeden door dit filmpje? Wat wanneer het filmpje helemaal zwart was en je niks kon zien, zeg je toch ook niet dat je gaat twijfelen en toch maar weer eens een demo moet bezoek, toch?
                Vond zelf wel meevallen hoe raar het was wat ik zei. Het was meer een constatering! Ik wil een volgende demo afwachten om te zien hoe deze daar presteert, puur ter bevestiging voor mijzelf;) Tuurlijk hecht ik meer waarde aan mijn eerste indruk dan aan het filmpje, maar bij lichte twijfel wacht ik altijd even af en zie ik een product toch graag nog even live.

                Comment


                  #9
                  Enorm goedkoop voor een waaoier, uitwerkingen zijn oké op een paar bombettes na die niet goed uit de verf komen.

                  Comment


                    #10
                    Ziet er goed uit hoor, zo grote goudboeketten in waaiervorm voor zo'n prijsje

                    Comment


                      #11
                      Lijkt me een goeie prijs voor een waaier

                      Filmpje van Vuurwerkmania zelf

                      Comment


                        #12
                        Het was best een mooie waaier. Geen topper maar ook geen flopper. Prijs/kwaliteit van deze waaier is goed.

                        Comment


                          #13
                          Dit vond ik ook zeker een mooie waaier voor 22,50. Hij schiet nog redelijk breed en ondanks zijn kleine formaat zijn de uitwerkingen niet mis! Als je deze met korting kan krijgen is het zeker een topper.

                          Comment


                            #14
                            Vanavond live gezien. Heel stiekem staken ze er twee af.



                            Ik vond hem te slap.
                            Laten we lekker link gaan doen!

                            Comment

                            Working...
                            X