Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Skeleton

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ook een doosje besteld alle 3 tegelijk in w-shape
    If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

    Comment


      #32
      Ondanks mijn beperkte budget als student heb ik ook een heel karton besteld. Dit lijkt me gewoon een absolute topper met zo veel afwisseling.

      Comment


        #33
        Maar 1tje meegepakt. Lijkt me een vette cake! Helaas geen geld over om er wat meer te bestellen

        Comment


          #34
          Film van vanavond:

          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

          Comment


            #35
            Was wat mij betreft een flinke tegenvaller. Wel leuke fluit en mooie kleuren maar nogal kleine boeketten

            Comment


              #36
              Hier ook mijn film van vanavond bij Huisman:



              De fluit is leuk, maar de boeketten vallen tegen. Dat deze cake vorig jaar niet op tijd uitgeleverd kon worden, was helemaal niet erg.
              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #37
                Deze viel mij ook vies tegen vanavond, totaal niet wat ik had verwacht na eerdere filmpjes gezien te hebben.
                Wij hebben er 3 dit jaar, maar denk dat ze alle 3 tegelijk gaan.

                Comment


                  #38
                  Zow ... wat jammer dat ik deze besteld heb .... uitwerkingen zijn totaal anders dan op het filmpje in de start post ..
                  If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

                  Comment


                    #39
                    Demo Huisman



                    Enjoy

                    Comment


                      #40
                      Wat was dit een geweldige bak, voor mij zelfs de absolute topper van het jaar! Al met de halloweenactie een karton besteld om de enorme variatie in deze bak. Na de filmpjes in dit topic waren mijn verwachtingen niet meer al te hoog maar wat was dit een topper!

                      Geweldige variatie, mooie heldere effecten die ondanks de grote schiethoogte gewoon groot genoeg waren en ook het relatief lage tempo was geen probleem. Naast de heldere kleuren waren de fluiters goed en zelfs de crackling scoorde een ruime voldoende.

                      De filmpjes in dit topic zijn zeker niet representatief voor de uitvoering die ik in de straat had. Wat mij betreft een juweeltje!

                      Comment


                        #41
                        Ik heb deze per 3 geschoten en ik vond de kleuren ook heel goed overkomen. Prima cake!
                        Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                        Comment


                          #42
                          vond deze cake op de demo van huisman vuurwerk erg tegen vallen.
                          maar met 3 tegelijk is het toch wel een hele leuke cake
                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	12436045_10205416479322384_208854357_n.jpg
Vertoningen:1
Grootte:206,3 KB
ID:	1557416

                          Comment


                            #43
                            Per 3 leuk inderdaad. maar voor 82,50 niet leuk genoeg (zo afgaande op het filmpje)

                            Ik ben iig blij dat ik deze heb kunnen omruilen voor een gravity

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                              Per 3 leuk inderdaad. maar voor 82,50 niet leuk genoeg (zo afgaande op het filmpje)

                              Ik ben iig blij dat ik deze heb kunnen omruilen voor een gravity
                              het was beter geweest als ze wat minder hoog gingen

                              Comment


                                #45
                                Heb m'n bestelling nooit uitgeleverd gekregen. Gelukkig maar als ik de recensies nu zo lees. Maar toch raar als je op 5 November bestelt, je een artikel alsnog niet uitgeleverd krijgt.

                                Comment

                                Working...
                                X