Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden of Eden 2.0

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Cornel Bekijk bericht
    Eerste Garden of Eden was ook niemand van onder de indruk bij de eerste filmpjes, en daarna wou iedereen hem.

    Laten we maar gewoon afwachten
    Precies ik denk ook niet dat je moet vergelijken met de vorige GOE 1.0 zullen we maar zeggen...

    Comment


      #62
      denkt dat ie wel GOE.D is :P
      www.rowyvuurwerk.nl

      Comment


        #63
        Ik vind hem wel lekker
        naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

        Comment


          #64
          De drie traps fluiters doen het hem bij mij. Vind dat wel tof, alleen de strobe-salutes zijn droevig, had liever echte Ti-salutes gezien, maar die worden ook steeds slechter met de jaren. Snap Royal totaal niet meer. Kunnen ze dat niet daar in die fabriek klaarspelen?

          Comment


            #65
            Ik vind dit dan wel een leuk potje.
            Mooie salvos en 3 stage whistles.
            Mooie suptiele opbouw.
            Ja deze kan ik best waarderen.

            Comment


              #66
              ok, ik beschouw het nu even als een compleet andere cake: hmmzzzzz....
              ben nog steeds niet onder de indruk.
              Wat de naam betreft? je schept toch verwachtingen als je een bestaande naam neemt en er dan 2.0 achter plakt. Allereerst ga je gewoon altijd associëren met de vorige cake dus wat dat betreft vind ik een vergelijking terecht. Ten tweede ga je ervanuit dat het 2.0 ervoor zorgt dat de verwachtingen nog hoger zijn. Anders noem je het geen 2.0. Maargoed, dat over de discussie omtrent de naam van deze bak.
              Ik vind het gewoon niks. Ik vind de fluiters er gewoon niet lekker bij. Ik vind hem veel te rustig.
              Het enige dat ik wel lekker vind is de crackling finale.
              greetzz
              Eer was was was, was was is!

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                ok, ik beschouw het nu even als een compleet andere cake: hmmzzzzz....
                ben nog steeds niet onder de indruk.
                Wat de naam betreft? je schept toch verwachtingen als je een bestaande naam neemt en er dan 2.0 achter plakt. Allereerst ga je gewoon altijd associëren met de vorige cake dus wat dat betreft vind ik een vergelijking terecht. Ten tweede ga je ervanuit dat het 2.0 ervoor zorgt dat de verwachtingen nog hoger zijn. Anders noem je het geen 2.0. Maargoed, dat over de discussie omtrent de naam van deze bak.
                Ik vind het gewoon niks. Ik vind de fluiters er gewoon niet lekker bij. Ik vind hem veel te rustig.
                Het enige dat ik wel lekker vind is de crackling finale.
                greetzz
                En toch denk ik dat je teveel naar de oude GOE kijkt Albert. Hoop dat je hem nog s in het echt mag aanschouwen, mijn ervaring is dat de beleving dan veel anders is. Ik snap je opmerking omtrent 2.0 dat dat betekent dat het een brutere versie moet zijn... Maar daar hebben ze blijkbaar niet voor gekozen! Fluiters vind ik wel mooi erbij en de finale is prima te noemen.. Maar dat is mijn mening..

                Comment


                  #68
                  Deze bak nu een paar keer bekeken op film maar ik krijg hier het wauw gevoel nog niet bij! Vrij rommelig. Boeketten lijken aan de kleine kant.

                  Ik hoop deze nog eens op een demo te kunnen aanschouwen!
                  www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                    Deze bak nu een paar keer bekeken op film maar ik krijg hier het wauw gevoel nog niet bij! Vrij rommelig. Boeketten lijken aan de kleine kant.

                    Ik hoop deze nog eens op een demo te kunnen aanschouwen!
                    Ga eens uit mijn hoofd joh.Je zegt wat ik denk.

                    Comment


                      #70
                      Ok, ik ben een miereneuker soms, dat weten jullie. Mag ik even? Als je je eraan ergert sla je deze post maar over.

                      We weten geen kruitinhoud.
                      De Ultimate is 300 shots voor €230, 2 waaiers d'r bij, niet allemaal boeketten maar ook wat tails. Ok.

                      Garden of Eden 2.0 is 150 shots voor €170. Zou het de Ultimate zijn dan zou hij €340 kosten, plus dat deze GoE geen waaiers heeft (altijd stukje duurder).

                      Kom je tot de logische conclusie (toch?) dat de Ultimate gemiddeld minder kruit per shot heeft dan de GoE, waarschijnlijk gemiddeld 13 tov 23 ofzo, gokje? Zie je dat nou zozeer terug in de effecten, dat verschil?

                      Zo'n rekensommetje hoeft natuurlijk niks te doen met jouw of mijn mening over de schoonheid van een product en of je het geld waard vindt, maar ik bekijk soms dingen ook even enkel met m'n hoofd zonder m'n buik d'r in te betrekken. So be it. Ugh.

                      Comment


                        #71
                        Vele zeggen hier dat je de GoE 2.0 niet moet vergelijken met de oude, wat ik onzin vindt. Dit moet juist een opvolger zijn op de Garden of Eden, anders verander je de naam niet naar GoE 2.0 neem ik aan.
                        Verder vind ik 'm niet bijzonder... Teveel salvo's en niet meer het lekkere beuken wat de 'oude' Garden of Eden had.
                        Hoop dat ik 'm nog is live kan meemaken want dit filmpje maakt me niet warm.

                        Comment


                          #72
                          Ook ik vind dat de nieuwe versie van de GOE beduidend minder geweld geeft dan de eerste. Ik hoop hem dan ook op een demo te zien voordat ik hem aanschaf of niet.

                          Misschien heeft het ook wel te maken met dat Royall dit jaar meer op safe speelt en niet meer het uiterste uit zijn producten haalt. Nog een jaar producten afgekeurd kunnen zij zich natuurlijk niet veroorloven.

                          Laten we wachten op de eerste winkeliers demo's en we zullen het dan wel zien

                          Comment


                            #73
                            Dubbel post!

                            Comment


                              #74
                              Royal had beter de effecten van de 1.0 erin kunnen houden
                              De salutes op safe had ik geen probleem gevonden.
                              Heb het filmpje nu meerdere malen bekeken maar hij haalt het niet bij versie 1.
                              Mischien dat een demo mij wat meer overtuigt.
                              Even a broken clock is right twice a day.

                              Comment


                                #75
                                Ik vergelijk deze al niet meer met de Garden of Eden. Heeft wel dezelfde naam, maar verder heeft deze niks gemeen. Aan de hand van het filmpje kan ik wel zeggen dat ik het een leuke box vind. Misschien moet je ook gewoon stoppen deze te vergelijken en het gewoon als een nieuwe box zien, dan kun je wat objectiever zijn. Wie weet vind je hem dan wel mooi.

                                Comment

                                Working...
                                X